fredag den 22. februar 2013

Et besøg
















I dag fik jeg mulighed for at besøge den nyopstartede butik Smuksak i Århus, og jeg tog mit kamera med. Butikken indeholder nemlig et farveorgie af lækre produkter, og det kan der kun komme skønne billeder ud af. Se bare ovenstående, som kun er et lille udvalg af de ting, der er i butikken - her er også keramik, smykker, strikvarer, garn, papir, illustrationer og meget meget mere.

Jeg synes, at de piger, som har startet butikken op, er seje - både at de tør tage chancen her i denne krisetid, men også seje til det, de producerer. Butikken er helt klart et besøg værd - så smut indenom, hvis du kommer på de kanter!


__________________________  


Today I visited the newly opened store "Smuksak", which is placed in Århus. In "Smuksak" you find a lot of beautiful things, mostly children's clothes, but also pieces of jewelry, ceramics and paper works. The shop owners are mostly bloggers, and I admire them, because they have set up this wonderful store.   



7 kommentarer:

  1. Jeg var inde i butikken idag, for at købe en lille dukkeseng til min datter. Jeg giver dig helt ret det er en skøn butik. Jeg synes jeg så et bekendt ansigt, som jeg ikke helt kunne placere, men det har da været dig jeg så derinde. Har jo set dit billede på bloggen;)

    SvarSlet
  2. Jeg var der i går på en snarvisitt til Århus - elsker butikken :)

    SvarSlet
  3. Åh ja, skønne Smuksak, helt klart et besøg værd! Jeg må snart på besøg igen :)

    SvarSlet
  4. Ser ut som de har utrolig mye fint! Skulle gjerne vært innom en tur :)

    SvarSlet
  5. har også været derinde nogle gange og det kommer jeg helt sikkert igen - virkelig lækkert sted :)

    ku du ha lyst til at dit indlæg blev brugt som en del af denne udfordring?
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/blogudfordring-byperler-vil-du-vre-med.html
    havde selv planer om et smut forbi smuksak i forbindelse hermed men dine billeder er jo altid suveræne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sandra

      Brug du bare indlægget, hvis du kan:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  6. Hvem der bare kunne tage en smuttur til Århus :)
    Den ser så fin ud! Ville ønske der var grobund for at åbne sådan en på Lolland/Falster eller Sydsjælland, men der lukker desværre meget mere end der åbner :(

    SvarSlet