mandag den 1. oktober 2012

Vind Kählers smukke Primavera vaser hos LaRaLiL

 

I samarbejde med Kähler udloddes hele Primavera-serien

Primavera-serien består af fire forskellige vaser, som har flere funktioner. For når de ikke fungerer som vaser, kan de vendes om og blive til små skulpturer. Tankerne ledes hen på løvtræer, når vaserne står på hovedet. 

Kähler har lavet keramik siden 1839, og de har mange andre flotte og funktionelle produkter. Lige nu er der fri fragt til hele landet, hvis man bestiller i deres webshop. Kender du ikke til Kähler, så tag et kig på deres hjemmeside.

Reglerne for deltagelse i giveawayen er:


1 lod for kommentar
5 lodder for kommentar samt link til min giveaway på din blog eller din facebookprofil - brug billedet herover.  


Husk at skrive din mailadresse, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du skulle blive vinderen.
Du kan deltage frem til 1. november. 

PS: At være fast læser er ikke et krav for deltagelse - men jeg vil da blive glad, hvis du har lyst til at følge med!





308 kommentarer:

  1. Øj, det var en fin giveaway! Jeg hopper med med 5 lodder - linker senere :)

    Kh. Betine

    SvarSlet
  2. Jeg vil smaddergerne deltage i denne. Og smider 5 lodder i puljen. De ville passe perfekt i mit hjem :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil da så gerne deltage og giver gerne hele 5 lodder. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Jeg linker på min Facebookprofil og håber mine 5 lodder bliver vinderloddet. De er da skønne!

    SvarSlet
  5. Jeg er også med på fem lodder, har linket i et indlæg på min blog.

    jeg.må.eje!

    xx

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare fine. 5 lodder til prinsessen

    SvarSlet
  7. Jeg linker på min facebook profil. Så jeg er med, ellers må jeg vidst snart selv investere i dem.

    SvarSlet
  8. Jeg er med på 5 lodder. De er så smukke og vil passe perfekt i mine nye vindueskarme :)
    Jeg linker med billede fra min blog.

    Mvh FruFalkenberg

    SvarSlet
  9. Eeej dem vil jeg gerne eje - elsker de grønne nuancer! Jeg har desværre (i hvert tilfælde lige i dette tilfælde) hverken blog eller facebookprofil, så jeg krydser, hvad krydses kan for at mit ene lod rækker:-) Jeg er dog fast læser, selvom jeg ikke figurerer på "listen"!
    Mh Anette mail@godt-brugt.dk

    SvarSlet
  10. Hejsa skøn give away... Uh kunne være dejligt med en tidlig julegave.

    Jeg er med med 5 lodder

    Oesterhoejsvej28@gmail.com

    SvarSlet
  11. UhhH! 1 lod til mig tak. Jeg elsker Kähler.

    SvarSlet
  12. Uhh, jeg skynder mig at snuppe 1 lod!
    Kh Stine

    SvarSlet
  13. 5 lodder min vej, tak
    Kh Eline

    SvarSlet
  14. Hvor er de bare fine - så jeg vil da gerne have et lod :D

    Foxyfox@live.dk

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 5 lodder :o)
    KH Marie

    marie_sidelmann@hotmail.com

    Linker til din Give Away på min blog http://mariessyslerier.blogspot.dk/

    SvarSlet
  16. Kähler laver rigtig mange smukke genstande, og disse vaser er helt bestemt også flotte.
    Jeg vil gerne deltage og snupper 5 lodder.

    SvarSlet
  17. Årh - de passer bare helt perfekt til mit netop erhvervede hus som bare emmer af retro <3

    Et lod tak - helst vinderloddet ;)

    SvarSlet
  18. De er utrolig skønne - jeg er med på 1 lod :)

    cecilie-worm@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg vil rigtig gerne være med på 5 lodder. Håber jeg er heldig ;)

    Gulstorff1983@gmail.com

    SvarSlet
  20. De er så flotte så jeg deltager med alle 5 lodder.

    susravn@gmail.com

    SvarSlet
  21. Uha, dem vil jeg gerne vinde! 5 lodder, tak :-)

    stine@thornholm.dk

    SvarSlet
  22. SUK! Sikken et dejligt bloglotteri hér i efterårstusmørket! Jeg vil elske at vinde de smukke vaser, og deltager med 5 lodder!
    Ha' en vidunderlig dag, søde Anna!

    KRAM

    SvarSlet
  23. Dem har jeg bare ønsket mig SÅ længe, så er klart med på 5 lodder!
    Kh Eva
    evaelberg@yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Dem vil jeg da gerne have fingrene i:) deltager med 1 lod.
    betina.johnsen@gmail.com

    SvarSlet
  25. Fed give-away, 5 lodder til mig :)

    SvarSlet
  26. jeg vil gerne have et enkelt lod :) helst vinderloddet!

    SvarSlet
  27. Okay det var dog en fantastisk give away, jeg er med på 5 lodder. Linker på bloggen når jeg kommer til computeren.

    SvarSlet
  28. Jeg er med på 5 Lodder, har delt via facebook...

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne være med. Et enkelt lod til mig.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  30. Jeg napper da alle 5 lodder! :)

    SvarSlet
  31. Smukke vaser :-) smider et lod i puljen.
    Julie

    SvarSlet
  32. Super flotte vaser.deltager gerne med et enkelt lod. Kh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  33. Fantastisk smukke vaser. Jeg vil gerne være med.

    Kh
    Maria

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :)

    SvarSlet
  35. Hej, jeg håber på 5 lodder. Vaserne er så flotte fra Káhler.
    Hilsen Pialangelund1@gmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg vil gjerne delta med ett lodd! Superflott blogg du har, jeg følger med, men har ingen Facebook profil....mvh Kristin, Norge.
    Kristin.Jensen@bdo.no

    SvarSlet
  37. De er så fede =)
    Jeg snupper 5 lodder!

    SvarSlet
  38. Hvor er de bare søde!!!

    Jeg deltager med 5 lodder - Har delt på min facebook http://www.facebook.com/TinaBR

    SvarSlet
  39. Hvor er de smukke - jeg er med på 5 lodder. :)

    SvarSlet
  40. Ihh hvor fine. Jeg deltager med et lod.

    Kh Mette

    SvarSlet
  41. De er skønne deltager gerne med 1 lod.
    Vh. Karen

    SvarSlet
  42. De er så fine og må meget gerne flytte hjem i min vindueskarm :-)

    Jeg deltager med 5 lodder - har delt via facebook... Mvh Line

    Lme-1@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Uuhhhh elsker de grønne farver. Deltager med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  44. Ih dem har jeg ønsket mig længe:) Deltager med 5 lodder..

    SvarSlet
  45. Åh, jeg elsker disse vaser. Deltager med spænding med et lod!

    SvarSlet
  46. Elsker kähler, så deltager gerne med 5 lodder!

    SvarSlet
  47. Og mailadresse er annesophiekoch@gmail.com

    SvarSlet
  48. Den må jeg deltage i - de står allerede på min ønskeseddel :-) Jeg deltager med 5 lodder og krydser fingre.
    Kh Line

    SvarSlet
  49. Åh så fine vaser, lige i mine farver, påkende skønne blog. Jeg har forsøgt at dele dette opslag på min blog, men jeg er som grøn grøn blogger måske ikke helt i mål :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Kh Susanne, Smakko-dak

      Slet
  50. For en nydelig grønnfarge på de vasene. Jeg ønsker meg et lodd selv om jeg ikke regner med å vinne flere giveaways hos deg :) :)

    SvarSlet
  51. Kh Susanne, Smakko-dak
    Smakkodak@live.dk

    SvarSlet
  52. De er bare så skønne - så jeg snupper 1 lod

    SvarSlet
  53. De er så FINE...
    Jeg er med på 5 lodder

    SvarSlet
  54. smukke smukke vaser - de ville pynte på min hylde.
    Dejlig blog du har dig.

    Jeg er desværre kun med på 1 lod.

    - Anne slorhale@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Øj da for en fin give away. Er fast læser og linker via fb. Deltager med 5 fine lodder :-) Kh Tine. (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  56. Hvilken Give Away! Jeg er helt sikkert med og deltager med 5 lodder :) (Så er det bare med at krydse fingre!)

    SvarSlet
  57. Så fina vaser! Jag vill självklart vara med och har en chans på att vinna dessa! //Petra petranuhma@gmail.com

    SvarSlet
  58. Hvor er de fine, snupper et lod

    SvarSlet
  59. Ih hvor fine vaser. Krydser fingre for at jeg vinder :)
    Vh Lene

    SvarSlet
  60. Læææækker give away - jeg er med på 5 lodder :-)
    Kh. Malene
    (kim0704@webspeed.dk)

    SvarSlet
  61. Jeg er med på 1 lod!

    Kh
    Christina

    byslyngel@hotmail.com

    SvarSlet
  62. 1 lod til mig tak.
    Måske har du også lyst til at kigge forbi min giveaway med økologiske trædyr.
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  63. Det er jo lige min farve! Jeg er med på 1 lod! :-)
    Lea.puf@gmail.com

    SvarSlet
  64. Må da helt sikkert være med her. Skønne vaser. 1 lod til mig.

    Mvh Pernille

    pernille.bentsen@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Jeg snupper et lod i kampen om de fine vaser

    SvarSlet
  66. Sikke nogle flotte vaser, dem ville jeg gerne vinde. Jeg er med med et lod. mvh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  67. Sådan en chance må man ikke forspilde. Fem lodder til mig:)

    charlottehitzner@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Sikke en fin giveaway :-) De er bare så skønne - derfor deltager jeg naturligvis med 5 lodder.
    Linker fra min blog pixelinaart.blogspot.com
    Mail: janni374@gmail.com

    SvarSlet
  69. Rigtig skøn blog du har dig-læser flittigt med! Og skøn give away-ville elske hvis de stod i min stue! Mvh Anne (akalms@hotmail.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil MEGET gerne deltage med 5 lodder :)

      Slet
  70. Åh så fine - et lille fint lod til mig :-)
    janne@odont.net

    SvarSlet
  71. 5 lodder tilmig tak. faldt pladask for disse vaser efter at have set dem i dit vindue :-)

    Kh Nanna

    SvarSlet
  72. 1 stort lod til mig, tak;-)

    SvarSlet
  73. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :)

    SvarSlet
  74. Uhh, de er bare så fine! Jeg er med på 1 lod.

    KH

    SvarSlet
  75. Jeg smider 5 lodder i puljen og håber de grønne skønheder lander hos mig ;o)

    SvarSlet
  76. Dem ønsker jeg mig. Er med på 1 lod. Vh Mette, mettebaungaard@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Så fine - dem vil jeg meget gerne vinde. Jeg deltager med et enkelt lod. Kh Maria (mariasoni@hotmail.com)

    SvarSlet
  78. Øj nogle fine vaser!
    Og jeg deltager med 5 lodder - linker på min facebook :)

    Anita Kjelder(anita.kjelder@gmail.com)

    SvarSlet
  79. Ét lod!

    madambruun @ gmail.com

    SvarSlet
  80. Jeg vil meget gerne deltage:-)
    humlebi28@gmail.com

    Vh. Mette

    SvarSlet
  81. Jeg smider hurtigt 5 lodder i puljen :o)

    SvarSlet
  82. uh, de står på min ønskeliste, så jeg smider 5 lodder i puljen

    SvarSlet
  83. de kan snakke med mange RIGTIGE (læs GAMLE!! :-P ) kählerting hvis de kommer hjem til mig :-D
    1 lod, mariaskywalker@hotmail.com

    SvarSlet
  84. De er så lækre ............. 5 lodder til mig - tak ;-)

    SvarSlet
  85. 5 lodder til mig - elsker Kåhler!!

    SvarSlet
  86. 5 lodder til mig - jeg har lavet et indlæg, da jeg får fejlmelding, når jeg vil lave linket i sidebaren (må ikke oploade flere billeder)

    SvarSlet
  87. Ej de er så fine, dem vil jeg gerne vinde. 5 lodder til mig. Mvh Anna (anna.nishansen.kronborg@gmail.com)

    SvarSlet
  88. Uh jeg vil rigtig gerne være med på 5 lodder. Jeg har delt på facebook!

    SvarSlet
  89. Elsker dem! Vil gerne deltage med et enkelt lod :)
    fensmarkditte@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Håber jeg er heldig - delt på facebook

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte email egeskovthomsen@gmail.com :-)

      Slet
  91. Har hermed delt på facebook, håber jeg er heldig. De er så smukke.
    Kamilla.b.laursen@gmail.com

    SvarSlet
  92. Jeg smider et enkelt lod i puljen og håber det er nok.

    Mvh Mette
    Spjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  93. Disse vasene er jo superfine, og jeg trekker fem lodd og krysser fingrene for at ett av disse er vinnerloddet!

    hege.hopen@kleppnett.no

    SvarSlet
  94. Hej

    Hvor disse vaser fine.
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod
    MVH
    hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  95. Jeg elsker Kähler, så et lod til mig :)

    SvarSlet
  96. Uh hvor ville de være lækre til min smalle vindueskarm.. jeg krydser fingre for at et af mine 5 lodder bliver udtrukket!

    SvarSlet
  97. De ville pynte i min vinduskarm, et lod til mig :)

    miatoft333@hotmail.com

    SvarSlet
  98. Elsker dem! 5 lodder til mig :)

    SvarSlet
  99. Jeg er da straks med på et lod.

    Benjaminsmor@gmail.com

    SvarSlet
  100. Hej Anna
    Jeg vil bare SÅÅÅ gerne vinde disse vaser. Jeg har længe kigget langt efter dem i butikkerne, så jeg håber at jeg er den heldige :-)
    Jeg deltager gerne med 5 lodder.
    Min mail er; Hellesalling@hotmail.com

    SvarSlet
  101. Lækker give away, jeg er med på et lod.

    SvarSlet
  102. Lækker lækker give away - jeg har smidt billedet på facebook og deltager med 5 lodder

    :)

    SvarSlet
  103. Ih de er fine. 1 lod til mig :-)

    SvarSlet
  104. Jeg vil meget gerne være med - smider 5 lodder i puljen og krydser fingre :)

    SvarSlet
  105. ÆÆÆlsker Kähler! Snupper 5 lodder :-)

    SvarSlet
  106. Jeg deltager med 1 lod! De er da godt nok fine :)

    min mail er idapiigen@hotmail.dk

    knus

    SvarSlet
  107. Jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  108. Samler på "grøn" :)
    Desværre kun med på et lod.

    SvarSlet
  109. Jeg vil meget gerne deltage sikke en flot Give Away jeg tager 5 lodder :)

    SvarSlet
  110. Jeg vil hjertens gerne deltage i din fine giveaway og følge lidt med i din verden. Smider et enkelt heldigt lod i puljen ;-) Med venlig hilsen
    Katrine
    keas80@gmail.com

    SvarSlet
  111. Sikke en lækker giveaway, som jeg naturligvis ikke kan lade være med at deltage i. Jeg smider derfor 5 lodder i puljen :0)

    SvarSlet
  112. 5 lodder helt klart.
    skøn giveaway i friske farver :)
    x
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  113. Jeg prøver med et enkelt lod.

    SvarSlet
  114. Deltager med 1 lod:-) (JulieMahler)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  115. Ja, det er nogle smukke vaser. Jeg vil gerne være med på 5 lodder

    MVH Sanne (sannes98@hotmail.com)

    SvarSlet
  116. Skønne, dejlige Kähler! Er vild med stort set alle deres produkter, og ikke mindst disse
    fantastiske Primavera´er!! De må hjertens gerne komme og se dejlige ud her hos os!!;O)

    5 lodder herfra(Deler på FB) og ikke mindst et par meget krydsede fingre..

    Kh Betina

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  117. Suuuper smukke, ville pynte så fint i vores nye rækkehus, hvor vi flytter ind 1.nov. :D yay!
    Deltager med 5 lodder tak.
    Malene_h_lund @yahoo. dk

    SvarSlet
  118. Ih, hvor jeg håber mit ene lod er det heldige. De er mega flotte.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  119. Uha vil da gerne være med på 5 lodder på denne fine give away. de er bare så fine. arnenstrom@hotmail.com

    SvarSlet
  120. Vil gerne deltage med et lod :o)

    Kh.
    birgitte_k_christensen@hotmail.com

    SvarSlet
  121. Deltager med 5 lodder og krydser fingre for at vaserne havner her :D

    SvarSlet
  122. Ih de er så fine! Jeg vil gerne deltage med 1 lod :o)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  123. Super fin Giveaway, jeg snupper lige 5 lodder:)

    SvarSlet
  124. Uh, hvor ville de klæde min stue :-) Jeg er med på 5 lodder.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  125. Sikke en dejlig give away(:
    Jeg deltager meget gerne med 5 lodder.

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Badeanstalten(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-14.html

    SvarSlet
  126. Fed præmie. Den vil jeg super gerne vinde :-)

    SvarSlet
  127. Jeg deltager med 5 lodder. :)

    tenna_schaltz@yahoo.dk
    tenaltz.blogspot.dk

    SvarSlet
  128. Jeg deltager meget gerne med 5 lodder.
    Ville ikke have noget imod, at de kom hjem og stå ved mig(:

    elisa.with.nielsen@gmail.com

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Derma(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-6.html

    SvarSlet
  129. Et enkelt lod til mig i kampen om de fine vaser :)
    Følger din blog via bloglovin!!
    Vh. Line

    www.tiptaptonde.blogspot.com

    SvarSlet
  130. Held til mig med mit ene lod.
    Vh Kirsten ( post@kirob.dk)

    SvarSlet
  131. Jeg deltager meget gerne med 5 lodder og håber så meget på mit held.
    Skøn blog som jeg glæder mig til at følge :O)

    Kh Randi

    www.mit-pusterum@live.dk

    SvarSlet
  132. Ihh, sikke en fin give away - De ville være så fine sammen med mine lysestager fra Kähler...

    Jeg prøver lykken med 5 lodder!

    SvarSlet
  133. De er bare så flotte...Hvis jeg ikke er så heldig at vinde dem, så skal jeg helt sikkert ud at købe dem...: )
    Deltager med 5 lodder
    Kh Anja.

    SvarSlet
  134. Sikke nogle flotte vaser! Nu håber jeg, at jeg er heldig i lodtrækningen :)

    Hilsen Caroline
    c_noerkjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  135. Hej!! jeg er med på 5 lodder!!
    kærligst Lissen

    SvarSlet
  136. De er så fine.
    Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  137. Kähler er bare fantastisk, vil gerne være med på et lod :) winnie@fralle.dk

    SvarSlet
  138. Uhhh, sikke en fin giveaway - så smukke de er! Dem ville jeg elske at vinde :-) Jeg vil gerne bede om 5 lodder...
    Mange hilsener

    Mette
    mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  139. Jeg har lagt 1 lod i tromlen

    SvarSlet
  140. Jeg lægger billet ind på 5 lodder :)

    -Linette

    SvarSlet
  141. Så er der, at jeg igen igen ærger mig over ikke at have en blog, så jeg kunne smide 5 lodder i hatten ;-) Istedet må det blive et lod herfra. Tak desuden for en dejlig blog. Jeg har selv en lille pige i vente sidst i november og nyder inspiration til at sy lækre ting til hende. marieeli(a)gmail.com

    SvarSlet
  142. Ja øv at man ikke selv har en blog nu...! ;) jeg må desværre nøjes med at deltage med et lod, men elsker din blog og følger den fast og med stor glæde - især alle dine fantastiske sytips som jeg bliver inspireret af, når jeg selv skal sy til min egen datter på 19 mdr :)

    SvarSlet
  143. De er PÆNE! 1 lod :-)

    SvarSlet
  144. wauw ...
    de vaser står på min ønskeseddel ...
    jeg håber jeg er heldig med 5 lodder
    knus♥

    SvarSlet
  145. De er bare så utrolig skønne...Er vild med grøn! Deltager med 5 lodder:)

    SvarSlet
  146. Jeg hopper med i give-away'en med 5 lodder :) Mail: huusom85@gmail.com

    SvarSlet
  147. Så fine, ønsker de bilver mine :o)
    Jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  148. Hopper med, med et lod :)

    SvarSlet
  149. 1 lod til mig, tak. Kähler er en klar favorit indenfor keramik og grøn er yndlings farven min....Krydser fingre :0) Hilsen Cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  150. Jeg snupper 5 lodder :o)

    SvarSlet
  151. Haps, jeg snupper 5 lodder og linker via Facebook. Fast læser har jeg været længe:)

    Du kan i øvrigt vinde et fedt Beck Søndergaard tørklæde hos mig:)

    SvarSlet
  152. Jeg er selvfølgelig med på 5 lodder. Det er den fineste give away. Jeg er vild med din blog og har læst med længe ;O) (selvom det ikke er et krav ;O) Kig endelig tilbage. Mange hilsner Betina

    SvarSlet
  153. feeeeed giveaway! Jeg hapser 5 lodder, har linket på min blog!

    Kig forbi min giveaway med inspiration til den søde tand

    SvarSlet
  154. Jeg vil gerne være med med 5 lodder. Jeg har linket fra min Facebook-profil.

    line.glad(a)gmail.com

    SvarSlet
  155. Eeeeej.... jeg snupper 5 lodder! Og linker fluks til dig fra min blog!
    Smil fra Rikke / Trøfler og hæklerier

    SvarSlet
  156. Nastassia N Jurangpathy4. okt. 2012 kl. 20.41

    Hej :-)

    Jeg er med på 5 lodder og linker på min facebook profil :-)

    Mvh Nastassia N Jurangpathy // emmasmor@jubii.dk

    SvarSlet
  157. Jeg er med med 1 lod :) Krydser fingre :) De er SÅ fine..

    SvarSlet
  158. Uh, jeg har den ene af disse vaser og vil meget gerne eje hele den fine samling :)

    Jeg er med på 5 lodder - linker på FB.

    fablefant@yahoo.dk

    SvarSlet
  159. De er så smukke, så håber at være heldige med 5 lodder. Der er delt på min facebook-profil.
    Mvh Ditte Bergstedt
    dytte_vu@hotmail.com

    SvarSlet
  160. Alene farven på de vaser giver mig lyst til at have dem. Det er Kähler altså gode til...det med farver. Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  161. Vil gerne deltage i din fine giveaway med 5 lodder. Smukke vaser... :o)

    elenanielsen@bbsyd.dk

    SvarSlet
  162. De er så skønne - håber jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  163. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best. :)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski
    5 lodder

    SvarSlet
  164. De er jo bare så lækre :o) Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :o)
    Min mail er kathrine_villadsen@hotmail.com
    knus Kathrine

    SvarSlet
  165. Suk! Gi' mig!! :-)
    5 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  166. Jeg tror faktisk det er min tur til at vinde ;-)
    Snupper 5 lodder

    SvarSlet
  167. Jeg er så meget med, har aldrig vundet en give-away, men denne gang er lykkens gang, jeg kan mærket det.
    5 lodder til mig...

    SvarSlet
  168. Jeg vil godt være med på fem lodder. De grønne vaser ville passe fint ind her, hvor yndlingsfarven faktisk netop grøn.

    Skulle jeg være den heldige kan de bare sendes til familie i DK, som så sender videre :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  169. Ih de er så fine! Jeg er helt sikkert med på 5 lodder:-)

    SvarSlet
  170. Pia Jurangpathy6. okt. 2012 kl. 10.02

    Så smukke! Jeg deltager med 5 lodder og linker på facebook.

    Kh Pia Jurangpathy // piajura@hotmail.com

    SvarSlet
  171. Elsker de vaser, smider 5 lodder i puljen og krydser fingre (delt på FB)

    Henriette (yokopop1975@hotmail.com)

    SvarSlet
  172. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :-)
    Linda Nielsen/ neskonk@gmail.com

    SvarSlet
  173. Åhh jeg elsker dem!!! Kan også huske hvor meget jeg ønskede mig dem sidste år! Der er så fine!!!

    Jeg har delt på FB og deltager med 5 lodder

    Rigtig god weekend :)

    Mvh.

    Annesofie

    SvarSlet
  174. Ihhhh det er da bare SÅ fine - og elsker at de har flere funktioner. Der er naturligvis smidt en deler rundt til alle vennerne på FB - og lur mig om ikke der er interesserede ;)Så jeg deltager selvfølgelig med 5 lodder.

    GOD WEEKEND <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  175. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :-)
    De er bare så skønne de små vaser. Krydser fingre og håber...

    God weekend.

    SvarSlet
  176. Det er da ren win win :O) Først finder jeg en skøn blog og så er der også en lækker Give Away:O9
    Jeg har straks tilmeldt mig som fast læser og har delt via facebook:O)

    SvarSlet
  177. 5 Lodder til mig. Håber det bedste :o)

    SvarSlet
  178. Vil rigtig gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  179. Jeg vil så gerne vinde. prøver at linke så 5 lodder
    Anettebang@yahoo.dk

    SvarSlet
  180. Linker til min FB-profil... & X'er fingre. <3

    SvarSlet
  181. De er bare så fine de vaser.

    SvarSlet
  182. De er bare så fine de vaser.

    SvarSlet
  183. Hvor er de bare fine! Dem deler jeg da gerne på min væg. :-)

    SvarSlet
  184. Smukke vaser, dem må jeg eje, derfor jeg straks dele..
    God Søndag / RikkeBo

    SvarSlet