fredag den 5. oktober 2012

Babysengesæt med elefanter





I går, mens Lara var et par timer alene i sin nye børnehave, fik jeg færdiggjort et babydynebetræk, som jeg har haft liggende længe. Det er tiltænkt min lillesøsters baby, som ser dagens lys engang i slutningen af november. Vi ved ikke, om det bliver en dreng eller en pige - og derfor har jeg syet dynebetrækket med i navy-blåt stof og med lyseblåt pipingbånd. Men nu bliver jeg alligevel i tvivl - kan dette stof gå til en dreng? Umiddelbart havde jeg tænkt, at det kunne det godt. Hvad synes du?

Stoffet, som jeg er helt vild med, er købt her - og dynebetrækket er syet efter denne fremgangsmetode.



25 kommentarer:

  1. Sagtens..... men nu er jeg heller ikke så nidkær med det der drenge-pige opdeling.

    SvarSlet
  2. det er da klart et sæt til en dreng. Det ville være mit gæt hvis jeg så det lå i en butik, Super lækkert

    SvarSlet
  3. Synes klart at det kan bruges til begge køn. Totalt dejlige farver !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. absolut! - det var dog det sødeste stof!:-)

    SvarSlet
  5. Synes bestemt også det går fint til begge køn. Hvor er det bare sødt, og top lækker finish som altid!

    SvarSlet
    Svar
    1. Forresten, hvor langt et stykke stof bruger du hvis breden er 140cm?

      Slet
  6. Nuiiii det er fint og jeg er også helt VILD med det stof. Havde allerede gættet, hvor du har købt det - de har bare de skønneste ting. Heldige lille baby, der skal ligge og hygge i det :-)

    SvarSlet
  7. Jeg vil ville absolut ikke have noget problem med at komme min lille dreng i det sengetøj! Det kan fint gå til begge køn!

    SvarSlet
  8. Klart at det kan gå til en gutt.Kjempefint trekk. Flott stoff. Ha en fin dag

    SvarSlet
  9. Det er så fint. Er helt verliebt. Synes også sagtens det kan gå til begge køn for som min 4-årige datter siger til mig med hævede øjenbryn: "mor, det var kun i virkelig gamle dage, at der fandtes drenge- og pigefarver!". Malika og Rosa er i øvrigt en farlig hjemmeside. Alt for mange dejlige ting :)

    SvarSlet
  10. Sagtens og hold nu op det er fint!

    SvarSlet
  11. Ja det kan så!!! Jeg har selv to drenge og ville have godtaget dette smukke betræk med et stort smil.

    SvarSlet
  12. helt sikker og hold op hvor er det sødt... jeg er helt vild med det stof... men har ikke sy evnerne eller så små børn.. øvøvøv

    SvarSlet
  13. Jeg er helt vild med det - og øv øv at mine drenge er for store til babydyner. Fantastisk stof - tror vist at jeg skal ind og kigge lidt på linket...
    Det kan uden tvivl gå til en dreng...

    SvarSlet
  14. Elsker det stof, Anna. Og sættet kan sagtens gå til en dreng. God weekend :-) Kh Maria

    SvarSlet
  15. Vil også sige at det sagtens kan gå til begge køn...:) Super flot...

    SvarSlet
  16. Jeg er vist lidt alene med min menning her, haha :)

    Er helt vild med stoffet men ville nok ikke bruge det til en dreng.
    Jeg har vist det til mine 2 drenge (9 år, i morgen og næsten 11) og spurgt om jeg skulle lave sådan et sæt til deres kommende fætter (som kommer til januar). Deres mening var at det mest var til piger.

    Men hvor er det dog noget lækkert stof!!

    -Linette

    SvarSlet
  17. Det kan da selvsagt alle barn bruke - kan ikke forstå hvorfor ikke :)

    SvarSlet
  18. Helt afgjort fint til en dreng :-)

    SvarSlet
  19. Det kan det.... Jeg er næsten i tvivl om det kan gå til en pige :-)

    SvarSlet
  20. Nu ville jeg uden betænkning give min mindste lilla sengetøj, hvis motivet var sødt, så jeg er måske ikke den rette dommer, men det er da super til en dreng!
    Hvis jeg absolut skulle vælge, om dit fine betræk her var til en dreng eller en pige, ville jeg sige en dreng. Men hvis jeg havde en pige, ville hun ligge i sengetøj med fine motiver, ligegyldig hvad farver det end havde. :)

    SvarSlet
  21. Det er så fint det stof - og selvfølgelig kan det bruges af en dreng også.

    SvarSlet
  22. Super fint stof og lækkert sengetøj. Min Charlie måtte i hvert fald godt sove i det ;-)

    SvarSlet
  23. Wow! Heldige baby (eller forældre til den), der skal putte der :)

    Jeg synes sagtens det kan bruges til en babydreng - selvom jeg nok synes det er mest piget. Men jeg tror ikke jeg ville have haft et problem med at bruge det til en dreng.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  24. Tak for jeres kommentarer! :-) Sengesættet er blevet godkendt af min lillesøster, som gerne vil bruge det, også til en dreng - og som hendes mand så fint sagde: "Hvis det bliver en dreng, så bliver han alligevel lidt metroseksuel - med alt det lyserøde tøj, vi i forvejen har!" :-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet