torsdag den 6. september 2012

Min nye syvogn





Jeg har - hvis jeg selv skal sige det - fundet en ret genial løsning på opbevaring af mine mange ruller sytråd, overlocktråd, stofsakse, elastikbånd, nåle, kridt og hvad jeg nu ellers benytter til syning. 

Det er alt sammen ting, som gerne skal være lige ved hånden, når jeg syr. Og derfor er de kommet i en serveringsvogn fra Ikea. Smart, ikke? Den kan rulles hen ved siden af symaskinen eller overlockeren. Og samtidig synes jeg godt om designet samt farven på vognen. 




34 kommentarer:

  1. Den er bare SÅ fin og rigtig god anvendelse af den! Måske skulle man gøre kunsten efter, når man engang får mere plads, men hvordan kan du dog have det i fred for små pilfingre? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ingen pilfingre i huset - Lara er for stor til den slags - men ellers ville det være et problem:-)

      Slet
  2. Sikke en smart idé... og så simpelt!
    Tak for inspirationen:)

    SvarSlet
  3. Den er bare SÅ smart. Jeg har selv overvejet at anskaffe en :-)

    SvarSlet
  4. Ja det er genialt Anna!! Og sikke en orden!! Det er misundelsesværdigt!
    Kh Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Ordenen varer ikke ved:-) Men ja, fint ser det ud, når alt er på sin rette plads:-)

      Slet
  5. Så fint ;) Og så er det jo bare en fryd for øjet at kikke ned i alle trådrullerne. Så mange har jeg ikke endnu, men det nærmer sig. Og så når jeg engang får mit syværelse ved jeg hvordan jeg skal holde styr på tråden - LOVE IT - thanks

    SvarSlet
  6. Fed ide - det er da meget nemmere end have det i kasser, som skal flyttes frem og tilbage hele tiden:-)

    SvarSlet
  7. Hehe, jo smart idé. Har selv indkøbt samme vogn, til samme formål:-D

    SvarSlet
  8. Jeg har også købt den - men den skal bruges som drinksvogn til mandens 40 års....måske den skal bruges til krea materialer bagefter...?

    SvarSlet
  9. Virkelig smart :-) Tror da også at den løsning kan fungere hos mig:-) Tak for tippet:-)

    SvarSlet
  10. Det er helt genialt! Den var også det første jeg spottede i det nye katalog af samme grund. Nu skal jeg jeg bare lige ha' lokket gemalen med på, at det er dét vores ikea-gavekort skal gå til:)

    SvarSlet
  11. Jeg bruger også min, i helt samme farve, til mine sysager :)

    SvarSlet
  12. Øj det er smart, hvis ikke jeg havde haft en på snart to i huset havde jeg nok taget ideen til mig og gjort det samme ;)

    SvarSlet
  13. Smart i en fart.........helt klart !
    Sjovt, som farverne i øverste bakke ligner mit sortiment. ;0)
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  14. Det er smart, og du har ret, tingene skal helst være lige ved hånden. Glæder mig til at se dine kreationer fra dit nye hjem :-)

    SvarSlet
  15. Ja jeg har også lagt mærke til den. Jeg kalder den "frisørvognen". Fed farve og fint design god idé at bruge den til tråd osv.

    SvarSlet
  16. Jeg skal også så meget have en... det ser skønt ud!!!

    Tror dog ikke jeg ville kunne stoppe særlig meget i den på nuværende tidspunkt - Alba er svær nok at holde ude af skufferne i sybordet fordi hun synes sytråden er så sjov at lege med

    SvarSlet
  17. Smart - det vil jeg da virkelig overveje!!!!

    SvarSlet
  18. Sådan en har jeg også, bare i grå, sm jeg bruger til præcis det samme. Dét er altså bare smart!

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  19. ej sådan én gad jeg bestemt også godt at eje.

    SvarSlet
  20. Den er altså også bare fin den vogn!
    Jeg går også og pønser på om vi ikke har et eller andet som skal opbevares i sådan en :)

    SvarSlet
  21. Genialt tænkt! Smuk farve, den kunne jeg også falde for :-) Tror bare ikke jeg kan proppe mere ind i mit syværksted :-(

    SvarSlet
  22. Ordning och reda. Härligt! Och visst är den fin den där vagnen. Jag har spanat på den flera gånger men inte slagit till. Än. :)

    SvarSlet
  23. SMART! Det ser godt ud og perfekt funtionelt. Man skal heller aldrig gå ned på udstyr... ;)

    SvarSlet
  24. Å for en genial vogn,
    og i en helt hærlig farge :)

    Håper du får en flott helg...

    Klem fra Cecilie..

    SvarSlet
  25. Sikke en smart ide :) Må jeg spørge hvor de fine plastic kurve med hjerter er fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra Søstrene Grene:-)

      Mange hilsner
      Anna

      Slet
  26. Hvor sjovt - har selv tænkt præcist den samme tanke, den er bare ikke ført ud i livet endnu, da der er lidt langt til IKEA. Men tror især, det var den smukke farve, der gav mig ideen, den er så skøn. Og nu får jeg jo bare mere lyst, fordi det ser så skønt ud på dine billeder :)

    SvarSlet
  27. Den ide er da genial, sådan en må jeg ha mig med næste gang, så slipper jeg for at rende frem og tilbage hele tiden. Og elsker at se din orden på farverne, holder ikk længe her hjemme.

    SvarSlet
  28. Ej, hvor fint & en vildt god idé ;-) Tror da straks, jeg vil overveje, om jeg skal have fat i sådan en til mine sysager. Tænker om mon min symaskine kan stå i øverste skuffe.. Selvfølgelig ikke, når den er i brug ;-) Men mere fordi, jeg tit fragter min symaskine omkring for at sidde forskellige steder og sy, og så var det jo lidt smart, hvis man kunne have det hele med "på farten" :-D

    Conner✩s Nest...♥

    SvarSlet