søndag den 12. august 2012

Svampetrøje




Der er ikke blevet meget tid til syning de seneste dage, som har stået på familiefødselsdag, planlægning af flytning og for mit vedkommende også sygdom. Men denne trøje har jeg da fået færdiggjort. Stoffet er jeg helt vild med - det er fra Citystoffer i Århus, men jeg ved, at det også kan findes på nettet. 

Desværre er kvaliteten som ved de fleste jerseystoffer - det har en svag antydning af vaskefnuller allerede efter første vask (som man kan se på det øverste billede). Sådan er det åbenbart med jersey - lige bortset fra de finske og svenske mærker, for de holder flot vask efter vask. 



4 kommentarer:

  1. Ihh, hvor er det noget flot stof og fin trøje :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare lækker er vil med den ameriksnske halslukning ;0)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin, syns det ser rigtig lækkert ud med rib i ærmerne :) Ja det er rigtig at den ser brugt ud allerede ved første vask, det syns jeg alle den i mørke farver gør, specielt de brune, sorte og mørk blå. Har denne i gul også og den ser fin ud selv efter mange vaske :)

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker trøje du har lavet.. :) Jeg er vild med stoffet og har selv 1 meter liggende som venter på at blive tryllet om til en lækker efterårstrøje. Det ser virkelig fint ud med lukningen ved halsen.

    SvarSlet