lørdag den 4. august 2012

Påfugle-nederdel




Det er ikke blevet til meget syning i denne uge, da vi bruger de sidste feriedage på at rydde op og pakke i flyttekasser. Huset overtager vi om en måned, og vi skal være ude af vores rækkehus om 2 måneder. Det giver os en måned at flytte i, men da vi begge også skal passe arbejde ved siden af og Jonas skal i gang med at skrive sit HD-speciale (som skal afleveres inden jul - jeg gruer for det næste halve år), ved jeg, at vi får nok at se til. Derfor føles det godt at være kommet i gang.

Påfuglenederdelen er syet efter Trines fine diy, og det er lige så nemt og hurtigt, som hun lover:-) Så den kan altså anbefales. Stoffet med påfuglene er i bomuld og fra Michas Stoffecke. Selvom det er et nyt tryk (som jeg jo normalt ikke er til), synes jeg, at det er rigtig fint. 

Denne nederdel er lavet af et stykke, som er 140 cm bredt. Den næste skal laves af to stykke på hver 100 cm, så der kommer endnu mere vidde i den. Det er åbenbart meget vigtigt med masser af vidde, når man er 3,5 år!





18 kommentarer:

  1. Super sød nederdel...ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Hvor er den cute... er helt vild med printet...
    Jeg sender stoffet asted på mandag... har haft så meget om ørene.. :-)
    Kh Michelle

    SvarSlet
  3. Den er bare så fin. Jeg er også vild med det stof.

    SvarSlet
  4. hvor er den bare sød:) kunne være man skulle gå igang med at sy for er ikk i tvivl om min datter ville elske sådan en fin nederdel:)

    SvarSlet
  5. Hvor er den sød!! Uha ja det er meget stressende at flytte med alt hvad der hører sig til.Du siger lige til, hvis du ikke orker at pakke aaalt dit stod ned, ik??!! Jeg kunne godt lokkes til at købe noget af det:-) også selvom jeg virkelig ikke må købe nyt...
    Kh Viola

    SvarSlet
  6. Yndig på den sprælske måde :0)

    Jeg kan godt følge dig i det med at være på forkant - Det er absolut rarest når man har mulighed for at være det!
    Samtidig lærer man rigtig meget om hvad man godt kan undvære ved at have sine sager nedpakket i længere tid!

    SvarSlet
  7. Fin nederdel! Og nyt blogdesign. Det kan jeg rigtig godt li'!! God fornøjelse med flyttekasserne!! KH Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og hende ovenfor er mig! Men så vil jeg da også lige sige, at dt nye profilbillede er super flot!

      Slet
  8. Hun er så yndig i den skønne nederdel. min pige på 5 1/2 elsker og strut i skørterne.

    SvarSlet
  9. Sikke en sød nederdel.. Herhjemme elsker pigerne også masser af vidde i kjolerne, så de der SÅ fiiine ud når de snurrer rundt, hihi ;-)

    SvarSlet
  10. Å som den er sød den nederdel og TÆNK at du får syet lige nu midt i flytningen. RET imponerende.

    SvarSlet
  11. Kjempefint skjørt! Likte veldig godt stoffet.

    SvarSlet
  12. Den er super fin, jeg har også lige klippet op til en i går, mangler lige at sy den sammen, de er super praktiske, de små bliver rimelig selvhjulpet med dem på :) like..

    SvarSlet
  13. Det er ogaå meget vigtigt, når man er 4,5 år ;) skøn nederdel !

    SvarSlet
  14. Tak for jeres søde kommentarer:-) Dejligt at høre, at der er flere små piger ude i landet, som også er kræsne hvad strut angår:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  15. Sikke en skøn nederdel. Måske det er denne model jeg skal bruge til min lille niece.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og give away

    Mvh Elisabeth
    http://missionidealvaegt.blogspot.dk/

    SvarSlet