torsdag den 5. juli 2012

Giveaway i samarbejde med liandlo.com



Jeg skynder mig at skyde bloggens næste giveaway i luften! Denne gang er det svenske liandlo.com, som har været så søde at sponsorere 3 meter af deres superlækre kvalitetsjersey. Det findes i et væld af farver og mønstre på deres hjemmeside, men jeg har valgt, at de tre ovenstående skal være præmien. Der er en meter af hver farve, så der er masser af stof til at sy bodyer, heldragter, trøjer, kjoler og bukser i! 

Jeg har syet flere kreationer i Liandlos smukke jerseystoffer, og dem kan du se her, her og her. Jeg er yderst tilfreds med kvaliteten, og stoffet holder farven flot efter vask, hvilket desværre ikke altid er tilfældet med jersey.  

Kig forbi deres webshop, hvis du vil fristes! De sælger også lækkert børnetøj. Og ellers kan du vinde deres smukke stoffer her;-)

Reglerne for deltagelse er:


1 lod for kommentar
5 lodder for kommentar samt link til min giveaway på din blog - brug billedet herover


Husk din mailadresse, hvis du ikke har en blog. 

Du kan deltage frem til 1. august. 




257 kommentarer:

  1. Åh hvor er det fint - jeg tager 5 lodder.
    Tjek evt. min give away her: http://enmorblivertil.blogspot.dk/2012/06/give-away-det-var-vist-pa-tide.html - hvis jeg når 50 læsere inden tirsdag, kommer der ekstra præmier i puljen - så tjek det ud :-).
    Mvh
    Anna

    SvarSlet
  2. Du spytter dem ud af ærmet :-) Jeg kunne godt se fine drømme blive til realiteter med det stof, så jeg smider et lod.

    SvarSlet
  3. Wauuuu - jeg er med med bare et enkelt - indtil videre...
    amkobbernagel@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Ih, hvor er det fine stoffer. 1 lod til mig, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 5 lodder og et håb :)

    SvarSlet
  6. Lækker præmie!

    Deltager med 1 lod.
    Kristine_sander@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Ej, hvor skønt - jeg er med på 5 lodder tak :-)

    SvarSlet
  8. Lækker jersey kan man ikke få for meget af! 5 lodder til mig, tak. :)

    SvarSlet
  9. Er med på et enkelt lod. Har jo allerede spenderet lidt penge hos dem

    SvarSlet
  10. Puha, denneher skal jeg altså vinde. Jeg smider fem lodder i puljen og krydser absolut ALT hvad jeg har indtil august... ;)

    SvarSlet
  11. jeg deltager med ett lod:)

    SvarSlet
  12. Jeg vil også gerne være med på et enkelt lod.
    lisbethboetcher@mail.dk

    SvarSlet
  13. ja tak - et enkelt lod til mig :o)
    Sofie@kidmose.eu

    SvarSlet
  14. Jeg smækker dig på min blog ASAP, så hopper på med 5 lodder. Hvor ser det lækkert ud :D

    SvarSlet
  15. Lækker præmie. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  16. Jeg har lige fundet din blog da jeg så dit tøj i en butik i Århus. Jeg elsker det! Elsker de enkle design og farver. Jeg elsker også stoffet til din næste giveaway. Det er lige noget jeg kan bruge. Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen. amyvestboe@gmail.com

    SvarSlet
  17. ihh.. 1 lod til mig tak :)

    SvarSlet
  18. Jeg kan ikke andet end at smide 5 lodder i den pulje! Virkelig lækker give away!

    SvarSlet
  19. 5 lodder til mig tak... Ihh den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  20. 5 lodder napper jeg. :)

    SvarSlet
  21. herligt! - jeg napper 5 lodder:-)

    SvarSlet
  22. Wauw hvor ser det godt ud, deltager med et lod:-) mvh lise ( liseogoskar@mail-online.dk)

    SvarSlet
  23. 5 lodder til mig, tak.. Og håber jeg vinder, for har været inde på deres hjemmeside før og sikke meget fint stof.. Og er helt vild med dine valg af stoffer til præmien :D

    SvarSlet
  24. Wow - lækkert. 5 lodder til mig - tak
    /Eline

    SvarSlet
  25. Jeg smider et forsigtigt lod i puljen og håber jeg bare er en lille smule heldig.

    kh laura

    SvarSlet
  26. Uha...smukt stof kan man altid bruge. 5 lodder til mig:)

    SvarSlet
  27. Smukt stof! od giveaway! Selvfølgelig 5 lodder til mig! :)

    SvarSlet
  28. Nææææ hvor skønt...jeg er med på de 5 lodder:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  29. OOH wonderful fabrics .. i hope this lovely give - away are in future mine ;)

    SvarSlet
  30. Jeg snupper et enkelt lod :)

    SvarSlet
  31. Jeg smider meget gerne 5 lodder i puljen og håber! :)

    SvarSlet
  32. Snupper 5 lodder liandlo laver det lækreste jersey!

    SvarSlet
  33. Jeg snupper 1 lod... for hvem kan ikke bruge stoffer

    SvarSlet
  34. Ét lod, tak!

    madambruun @ gmail . com

    SvarSlet
  35. Et lod til mig tak og hvis jeg ikke vinder må jeg vist hellere få bestilt noget, har haft kurven fyldt et par gange :)

    SvarSlet
  36. Sikke nogle lækre give aways du har! Jeg vil gerne være med på 5 lodder, måske jeg er heldig denne gang :-)

    SvarSlet
  37. Hvor er det da lækkert :) er lod til mig ;)
    Nesrual@gmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg er også meget gerne med på ét lod :-)

    stinesalomon@gmail.com

    SvarSlet
  39. Lækre sager, meget gerne 5 lodder til mig :)

    SvarSlet
  40. Må simpelthen have 5 lodder, mangler så meget mere jersey :-)

    Kh Maja - gaevsegine.blogspot.dk

    SvarSlet
  41. Hej Anna,

    super blog og super give away! Jeg tager snart hul på en stor omgang hjemmeproduktion til den kommende august-baby og har allerede planlagt at prøve dine diy's på sengetøj og pusletaske!

    Et lod til mig, tak...

    SvarSlet
    Svar
    1. ..glemte mail :) sannebenborg @ gmail.com

      Slet
  42. Hej Jeg vil gerne være med på et lod om de lækre stoffer ;O)

    SvarSlet
  43. Lækkert, jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :o)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  44. Jeg har også været inde på deres side og kigge og skulle virkelig styre mig for ikke bare at læsse varer op i kurven. Så håber jeg vinder din give away :D
    Jeg nupper 1 lod.
    Vh Sarah

    SvarSlet
  45. Ej for en lækker præmie! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.

    SvarSlet
  46. Jeg napper 5 lodder.
    Jeg har linket!

    SvarSlet
  47. jeg napper 1 lod, det er så fint det stof!!

    SvarSlet
  48. Jag följer din trevliga blogg men har ingen egen blogg.
    Jag vill gärna delta i utlottningen.

    elainesbild@yahoo.se

    SvarSlet
  49. Uha jeg krydser alt hvad krydses kan, for det vil jeg gerne vinde. Jeg byder ind med 5 lodder.

    SvarSlet
  50. Jeg snupper 1 lod :-)
    Hilsen Line
    Lme-1@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Jeg må hellere være med på 5 lodder! :)

    SvarSlet
  52. Må desværre nøjes med et enkelt lod, men måske man er heldig:)

    SvarSlet
  53. 5 lodder til mig tak;D

    SvarSlet
  54. jeg snupper et lod
    Liandlos' hjemmeside kan hurtigt blive et dyrt bekendskab :-)

    karen.a.rogvu@gmail.com

    SvarSlet
  55. 1 lod fra mig af og tuisnd tak:-)

    SvarSlet
  56. Århh - hvor lækkert!!!

    Jeg er med på 5 lodder :0)

    SvarSlet
  57. Ih, sikken fin præmie! Jeg skynder mig med 5 lodder :o)

    SvarSlet
  58. Jeg har for nylig kastet mig ud i at sy i jersey - and I love it!
    Så det ville da være helt fantastisk at få fingrene i så lækre sager :)
    1 lod til mig, tak.

    Og rigtig god sommer.

    SvarSlet
  59. Skønt stof! Jeg deltager med 5 lodder ;o)

    SvarSlet
  60. Superfine stoffer! Jeg tar 5 lodder:)

    SvarSlet
  61. Jeg vil meget gerne deltage med et lod:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  62. Snupper 5 lodder i en fart og krydser fingre for, at appelsinen lander i min turban;o)

    SvarSlet
  63. Lækkert stof! Er med på 1 lod :-)
    Eva

    SvarSlet
  64. Super lækre stoffer! - 5 lodder til mig tak :D

    SvarSlet
  65. virkeligt nogle lækre sager de har :) 1 lod til mig og 1000 krydsede fingre :)

    SvarSlet
  66. Super lækkert - jeg vil gerne deltage med 1 lod;0)

    Hilsen Anne ( anness@live.dk)

    SvarSlet
  67. 1 lod til mig,det vil jeg gerne vinde så jeg kan sy
    til mine børnebørn.
    dejlig blog du har
    Agnes.
    agmad@yahoo.com

    SvarSlet
  68. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  69. 1 lod til prinsessen. Lækre stoffer!

    SvarSlet
  70. I would like to play.
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    5 lodder

    http://petite-armoire.blogspot.com/2012/07/giveaway.html

    SvarSlet
  71. vil gerne deltage med 1 lod :-)

    stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  72. En rigtig dejlig giveaway. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  73. Lækker giveaway! Jeg vil gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  74. Jeg smider lige et enkelt lod i puljen herfra! ;)

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  75. Et lille bitte lod til mig :0)

    SvarSlet
  76. Jeg vil meget gerne deltage med et lod:-) humlebi28@gmail.com
    Vh. Mette

    SvarSlet
  77. Fedt. Jeg er med på 5. KH Maria

    SvarSlet
  78. Jeg vil gerne bede om 5 lodder : )
    Jeg har selv en give-away hvis det kunne friste ; )
    : )

    SvarSlet
  79. Fedt! Til at starte med er jeg med på 1 lod. Laber præmie!

    SvarSlet
  80. Jeg vil vildt gerne vinde din giveaway. Min mail er sedetnu@gmail.com
    Lotte

    SvarSlet
  81. Skøn, skøn :-) Jeg er med på 5 stk.
    Kh. Heidi // pangfang (som pt. har en sødlig giveaway også)

    SvarSlet
  82. Så skjønne stoffer! Jeg bor i Norge men håper jeg kan være med :-) Tar 1 lodd.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  83. Fornem give away og lækre stoffer!

    Jeg snupper 5 lodder og håber jeg får en god grund til at kaste mig ud i jerseysyningen. Skulle jeg være den heldige vinder kan præmien sendes til vores c/o-adresse i DK og så kommer det videre sammen med andre ting :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  84. Et eneste lod til mig - håber jeg vinder alligevel.

    (anne.lokkegaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  85. Super fine. Jeg vil meget gerne bede om et lod!
    God weekend

    SvarSlet
  86. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  87. Deltager også gerne med 5 lodder :o)

    SvarSlet
  88. Se DET ville jo være en fantastisk årsag til at kaste sig ud i jersey-halløjet :0)
    5 lodder tak

    SvarSlet
  89. ØJ, sikke en præmie... den måtte gerne lande hos mig... 5 lodder...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  90. Jeg sikler etter disse stoffene, så jeg håper jeg vinner. 5 lodd til meg :)

    SvarSlet
  91. Hvor er det fedt stof, den vil jeg gerne vinde :-)
    1 lod til mig, tak.
    Louise3600@gmail.com

    SvarSlet
  92. Et enkelt heldigt lod smider jeg i puljen :-)

    Jeg er helt vild med de firkløvere!

    Kh

    SvarSlet
  93. 5 lodder til mig i denne skønne giveaway

    SvarSlet
  94. Nøøøij, det ville jeg gerne vinde! Deltager med et enkelt lod og håber det bedste :)

    SvarSlet
  95. Jeg er sååå meget med, hold op hvor vil jeg erne vinde disse lækre stoffer. deltager med 1 lod.
    anjadumont@gmail.com

    SvarSlet
  96. Wauw!!! Jeg snupper 1 lod:-)

    SvarSlet
  97. Kjører på med 5 lodd jeg. Herlig premie!
    Klem =)

    SvarSlet
  98. Lækkert :) Jeg er med på 5 lodder. Bedste hilsner Anette

    SvarSlet
  99. Nu hvor der er sommerferie for os studerende, må jeg hellere få gang i både blog og symaskine igen. Jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  100. Lækre stoffer går man aldrig fejl af...må hellere tjekke hjemmesiden også.
    (Tak for pakke - kom i dag :o))
    Jeg er med på 5 lodder (og krydser fingre)

    SvarSlet
  101. Ih det er meget fint stof. Håber at det ender hos mig
    DebbIthuesen@ofir.dk

    SvarSlet
  102. Sikke meget fint stof de har, tak for tip - jeg er med på 5 lodder

    SvarSlet
  103. Sikke noget fint stof og en lækker hjemmeside, som jeg ikke kendte til (har allerede fundet flere ting som passer perfekt til min Augusta)

    Deltager med et lod (mariakiks@mail.dk) :-)

    SvarSlet
  104. Super fin give away.. deltager med 5 lodder...

    SvarSlet
  105. Jeg vil gerne være med på 5 lodder. Super flot stof ... vil jeg rigtig gerne vinde ;-)

    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  106. Jeg skynder mig at snuppe 5 lodder :)

    God weekend!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  107. Lækre stoffer, vil gerne deltage med 5 loddere.

    SvarSlet
  108. Super lækre stoffer :) Deltager med 5 Lodder :D

    SvarSlet
  109. Uha det kunne jeg godt tænke mig at få fingrene i - 5 lodder til mig tak :o)

    SvarSlet
  110. Åh så FINA! 5 lotter till mig tack!

    SvarSlet
  111. 5 til mig......
    Håber jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  112. Super fint stof.
    Håber jeg vinder denne gang.
    5 lodder.

    SvarSlet
  113. Uh den er jeg os med på, virkelig fint stof og flotte farver.
    1 lod. Gitte-andersen@hotmail.com

    SvarSlet
  114. mig mig miiiiig 1 lod : rieke (a) rieke.dk

    SvarSlet
  115. Hej, jeg vil gerne være med på 1 lod :-)

    kpeschardt@yahoo.dk

    Glade hilsner

    Karina

    SvarSlet
  116. Ih, hvor fint. Et lod til mig, tak.

    kram

    SvarSlet
  117. Jeg er med på 5 lodder! Og krydser! Kh Dorthe

    SvarSlet
  118. Jeg napper et enkelt lod

    SvarSlet
  119. Jeg er helt pjattet med det grønne! :D
    bar´1 lod ;)

    SvarSlet
  120. Hej - er med på et enkelt lod. Super fine stoffer:-)
    janeprivat@hotmail.com

    venligst Jane

    SvarSlet
  121. Jeg tager gerne 5 lodder:-)

    SvarSlet
  122. Sikke noget lækkert stof. Måtte også lige forbi hjemmesiden. Ih der er meget skønt. Jeg er med på 5 lodder :-)

    SvarSlet
  123. Jeg er med på 1 lod!
    God sommer til alle!

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  124. I´m in with one! I hope i wii-iin! =)

    SvarSlet
  125. Hvor er det fint. Et lod til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  126. Skønt stof, 1 lod til mig tak
    Mvh.Carina
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  127. Tænk sikke en masse fine ting jeg og min symaskine gerne ville lave ud af disse lækre stoffer! 1 lod til mig, tak!
    Venlig hilsen
    Anna
    anna.charlie@mail123.dk

    SvarSlet
  128. Jeg deltager med 1 lod. Tre super lækre print , kan blive mange fine ting af:) I'm in :)

    SvarSlet
  129. FANTASTISK Give Away, jeg er er da fluks med med 5 lodder :)

    SvarSlet
  130. 5 lodder til mig tak : )

    SvarSlet
  131. Også 5 lodder til mig. Det ser super lækkert ud ;o)

    SvarSlet
  132. Jeg vil gerne deltage i denne skønne giveaway med 1 lod tak :)

    jill_jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  133. Lækkert jeg vil meget gerne være med på 1 lod tak

    SvarSlet
  134. Jeg er med på 5 lodder...og nøj hvor vil jeg gerne være den heldige vinder af det fine stof =)

    SvarSlet
  135. Æv Æv at jeg ikke har en blog, men så må man jo nøjes med et lod og krydse finger, ben og hvad man ellers har der kan krydses :-)

    Kh Trine
    brunfusion@gmail.com

    SvarSlet
  136. Yay, sikke en lækker giveaway, den første jeg deltager i :-) jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  137. Jeg er med på 1 lod - god sommer!

    SvarSlet
  138. Vil RIGTIG gerne deltage med fuldt hus, 5 lodder. Knus Heidi

    SvarSlet
  139. jeg er også med på 5 lodder - sådanne fine stoffer ville være en super god anledning til endelig at tage kampen op med jersey :-)

    SvarSlet
  140. Lækre stoffer, så kan min nye symaskine komme igang :-) 5 lodder til mig.

    SvarSlet
  141. Såå fint. 1 lod tak :)
    sok@youmail.dk

    SvarSlet
  142. Så lækre Jersey stoffer... Jeg er med på et lod...
    Mvh Annie anniechr@hotmail.com

    SvarSlet
  143. Jeg snupper et lod :) Rigtig fint og skønne farver..

    SvarSlet
  144. Jeg er med på ét lod - herlige stoffer.

    SvarSlet
  145. Jeg vil gerne være med på 5 lodder

    SvarSlet
  146. Smider 5 lodder i puljen og krydser fingre.

    SvarSlet
  147. Også 5 heldige lodder herfra - det stof er bare så fint!

    SvarSlet
  148. Jeg vil også meget gerne deltage med 5 lodder. :)
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  149. 1 lod
    spiren@nettet.dk

    SvarSlet
  150. Jeg er med på 5 lodder :o)

    :o) Karina

    SvarSlet
  151. jeg følger din blok meget fine ting du laver 1 lod til mig. mvh Nina philipp imhoff Buffy2@live.dk

    SvarSlet
  152. uha, fine stoffer.
    Er helt klart med, 5 lodder til mig Tak :)

    SvarSlet
  153. Lækkert stof!! Vil gerne deltage med et enkelt lod :)
    Venlige hilsner, Line

    www.tiptaptonde.blogspot.com

    SvarSlet
  154. Snupper 5 lodder - dejlig blog du har ;o)

    SvarSlet
  155. Skøn give away!
    Snupper fluks 5 lodder :-)

    SvarSlet
  156. uhh.. der er mange der deltager. Men jeg snupper 5 lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  157. Jeg deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  158. Virkelig skøn blog. Jeg har netop genoptaget min interesse for syning og er dermed meget fascineret af din blog. Smider et lod :-)

    SvarSlet
  159. Jeg snupper 5 lodder i din fine giveaway! Jeg har linket i venstre sidepanel på min blog jtkrea.blogspot.com!

    SvarSlet
  160. 1 lod og masser af håb ..... Majaellegaard@hotmail.com :-) Maja

    SvarSlet
  161. Jeg er med på 5 lodder - lækkert stof!

    SvarSlet
  162. Prövar gärna lyckan, med 5 lotter.

    SvarSlet
  163. Jeg er med på 5 lodder. :)
    Ha' en rigtig dejlig aften!

    SvarSlet
  164. flotte stoffer! jeg tar gjerne 5 lodd :)

    SvarSlet
  165. 1 lod
    De stoffer mangler helt bestemt i min samling
    sissel@sfw.dk

    SvarSlet
  166. Herlig giveaway! 5 lodd til meg. :)

    SvarSlet
  167. Jeg deltager med 1 enkelt lod :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  168. man fristes næsten til at kigge ind og blive fristet, 5 lodder til mig, tak

    maja

    SvarSlet
  169. Rigtig flot giveaway, er med på 5 lodder

    SvarSlet
  170. Nydelige stoffer.
    Jeg tar ett lodd:)

    SvarSlet
  171. Skønne stoffer-5 lodder til mig.
    Jeg har også en give Away-dog af den musikalske slags.
    -så er du til Katie Melua så kig forbi;-)

    SvarSlet
  172. Hey! Jeg er med på fem lodder<3

    Kat/ Søster Lystig

    SvarSlet
  173. Hej Anna
    Skøn give away! Jeg har ikke prøvet mig på jersey endnu, så det her er da en gylden mulighed! Jeg vil gerne være med, og deltager med 5 lodder.

    Kh Marthe

    SvarSlet
  174. Gad vide om jeg er heldig i denne give away. Det kunne være så skønt;-) Jeg deltager med 5 lodder. Mange hilsner en stor fan

    SvarSlet
  175. Lækre lækre stoffer:) Jeg håber at være den heldige og er med på 5 lodder;)
    KH Anne

    SvarSlet
  176. Deltager med et lod :)
    annaorlowitz@gmail.com

    SvarSlet
  177. Hvem ved måske kan mit ene lod være det heldige.
    Eva

    SvarSlet
  178. 1 lod til mig....
    stineph@mail.dk

    SvarSlet