fredag den 8. juni 2012

Vest i lilla elefanter






Det er ikke meget, jeg får syet i disse dage, men lidt bliver det da til. Bl.a. denne vest til Lara, som er syet i de dejlige elefanter i mini-udgave (et fejltryk - men et skønt et!). Mønstret til vesten har jeg selv konstrueret, og den er quiltet med lyserød tråd og et lag pladevat imellem stofferne. 
Den mangler selvfølgelig en underdel - en nederdel af en slags - men den har jeg endnu ikke udtænkt, så det må vente lidt.

God weekend til jer alle. 

23 kommentarer:

  1. Ejjj hvor er den bare fin - er vild med den.

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er den.bare lækker!!

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin! Glæder mig til at se underdelen... og ind med veste igen... også til voksne...
    Solhilsner (i regnvejr)
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Nu må vi se, om jeg får syet en.

      Kh
      Anna

      Slet
  4. Super fin! Er den vendbar? I så fald vil jeg høre om du har et trick til, hvordan man gør med quiltningen? Sidder med en vest som er syet sammen, men er lidt bange for at stofferne skrider, når jeg vil quilte den -især der hvor stoffet bukker som ned langs siden..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, barbara:-) Nej, den er ikke vendbar, da jeg har quiltet bege stoffer sammen.

      Kh
      Anna

      Slet
  5. Må man spørge til om du quilter før du klipper stoffet ud efter mønsteret eller klipper du delene ud først og quilter bagefter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg klipper stoffet, men en del større end selve mønstret. Og så quilter jeg. Bagefter klipper jeg stoffet ud efter mønstret.

      Kh
      Anna

      Slet
  6. Den er skøn med skøn på:)

    SvarSlet
  7. Hej Anna!
    Den er simpelthen for sød!

    Rigitg dejlig weekend til dig og dine!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Marthe:-) Også god weekend til dig.

      Slet
  8. Den var så søt :)
    Jeg var forresten en tur til Danmark og da tittet jeg innom en butikk som solgte dine varer.
    Du er virkelig veldig flink og hadde laget masse fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:-) Du må have været i Kiddo i Århus? Der sælger jeg nemlig lidt - så længe det varer, for tiden er ikke til at producere i de mængder.

      Slet
  9. Hvor er den skøn... Jeg vil elske en DIY på at quilte, kan ikke helt lurer tricket til at få syningerne så pæne... Måske hvis du en dag får tid? ;-) ;-) kh Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Og en diy vil jeg da helt sikkert lave ved lejlighed;.)

      Kh
      Anna

      Slet
  10. En gang imellem er det skønt med en sypause.... Men du sprøjter jo pæne ting ud af symaskinen alligevel... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nu en ufrivillig pause, Henny! :-) Fordi der er så meget at se til på arbejdet. Godt, det snart er sommerferie.

      Kh
      Anna

      Slet
  11. hvor er den altså bare fin <3

    SvarSlet
  12. den var ju bara helt underbar. tack också för tipset om att du quiltar innan du klipper ut efter mönstret. : ) / Sofia

    SvarSlet