onsdag den 27. juni 2012

Mit bidrag




Mit bidrag til den næste udgave af bogen "Made by me" er nu færdigt. Opskriften er for længst afleveret, mens produktet har taget lidt længere tid at lave. Mange af jer havde sikkert gættet, at det er mine blomsterspænder, som er blevet udvalgt. Og nu har jeg fået syet 8 forskellige  blomsterspænder, som skal sendes til Norge, så fotografen kan tage sig kærligt af dem der. Inden da vil jeg dog fotografere Lara med spænderne i håret - hvis billederne bliver gode, og det passer ind i layoutet, kan hun måske komme med i bogen. Det kunne være rigtig sjovt, synes jeg. 

De 8 forskellige spænder kommer her i close-up:








Jeg har en klar favorit, og det er det sorte spænde. Det synes jeg er blevet rigtig fint med den lille vintageknap i sart lyserød. Spændet på det nederste billede - pink med mørkebrune polkaprikker og guldknap - er også blevet godt. 

Mon du har en favorit?



20 kommentarer:

  1. Hvor er de bare find:-) de må tage en krig at lave. Hvor er det spændende at du skal med i bogen, fedt!
    Kh violA

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine, min favorit vil helt klart være den pink med guld knap.

    SvarSlet
  3. Så fine de er. Min favorit er den pink med brune prikker og guldknap.

    SvarSlet
  4. Den orange med pink knapp er min favoritt - så søt :)

    SvarSlet
  5. Gul med pink knap, klart min favorit!
    Hvor fedt at du kommer med i bogen :) og ja jeg ville også elske at se mit eget afkom danse rundt på billederne med eget design i håret!
    Good luck
    kh Libbie

    SvarSlet
  6. Min favorit er den grønne med lilla knap. Jeg elsker de to farver sammen.

    SvarSlet
  7. Ej de er fine - jeg har netop lavet et spænde efter din DIY til en pakkeleg med Nikoline - du kan se billeder her: http://nikols-blog.blogspot.dk/2012/06/pakkeleg-3.html. Derudover har jeg givet mig i kast med patchwork med hjælp fra din DIY - du kan se billede på min give away her: http://enmorblivertil.blogspot.dk/2012/06/give-away-det-var-vist-pa-tide.html. Jeg håber, der er flere, der er intesserede i et babytæppe - det er ikke for at være copy cat :-).
    Mvh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna

      Jeg synes bestemt ikke, du er copycat! ;-) Derimod synes jeg, at det er superdejligt, at du kan bruge mine diy'er.

      KH
      Anna

      Slet
  8. Hvor er de fine. Jeg har også lavet en del hårspænder og hårbøjler som du meget gerne må se på min blog.

    mvh Helena

    SvarSlet
  9. Helt klart den lilla med brune prikker.... Men jeg har også en pink periode for tiden :-) De er super søde.

    SvarSlet
  10. De er bare så skønne, Anna... Jeg har efterhånden også lavet nogle stykker af dem - og mine piger elsker dem bare! Den DIY har jeg virkelig været glad for :)

    Jeg glæder mig til at se bogen, når den kommer!

    Kh. Betine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Betine - også dejligt, at du har kunnet bruge mine diy'er:-) Og ja, jeg glæder mig også meget til bogen.

      Kh
      Anna

      Slet
  11. Skønne spænder!
    Kunne godt tænke mig den blå og den gule.

    SvarSlet
  12. Så fine, like fine alle sammen. Jeg skal også være med i Made by me med mine puter.

    SvarSlet
  13. rigtig sød spænder, min favorit må være den grønne med lilla knap, men de er alle meget søde :-)

    SvarSlet
  14. Min favorit er også den sorte med rosa knap ; )

    SvarSlet
  15. Sikke spændende, at du skal være med i en bog! Tillykke :-)
    - Men det manglede da også bare, du laver sådan nogle fine ting, og nogle rigtig gode DIY!

    Jeg tror min favorit er den gule med den pink knap eller den pink med brune prikker og guldknappen - måske også fordi de virker så glade og forårsagtige, at de bare sådan appellerer til mig netop i denne tid...

    :-) Ann-Katrine

    SvarSlet