lørdag den 9. juni 2012

Lara i den lilla hjertekjole






Som lovet Lara i den nyeste kreation - 50'er inspireret dansekjole i lilla bomuld med hvide hjerter. 

Ja, hun insisterede på at have den fjollede hårbøjle på under "fotoshootet" (men jeg fik da et par billeder af hende uden). Og ja, jeg ved godt, at hun trænger til at blive klippet - men hun hader det, så det bliver  altså ikke så ofte, som jeg gerne vil.  Hun er en rigtig 3 årig - med sine egne meninger og holdninger og ideer. Men heldigvis synes hun, det er sjovt at få taget billeder - og det kan man da godt se, kan man ikke?


15 kommentarer:

  1. Rigtig lille prinsesse:) Så fin..

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er de fine, Lara og kjolen - og den sidder da helt perfekt på hende! Super fed.

    kram

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er hun bare sød! -Og sikke en fin kjole (som hun også ser ganske godt tilfreds ud med ;-)!

    SvarSlet
  4. Hej Anna. Jeg har bemærket at jeg aldrig kan se dine billeder når jeg er i blogland via min iPhone. De er simpelthen alt for store til min skærm. Fx kan jeg kun se en arm af lara i sin fine kjole. Jeg skal trykke på hvert eneste billede og åbne det i et andet vindue for at få helheden med. Har stødt på samme problem ved enkelte andre blogger. Ville bare lige sige det. Fed kjole iøvrigt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise

      Tak fordi du giver mig besked. Jeg vidste ikke, det var et problem - jeg er nemlig ikke ejer af en iphone og bliver det nok heller aldrig;-) Jeg kan bedst lide blogs med store billeder, og hvis jeg skal ændre på det, vil jeg være ked af det. Mon ikke andre blogs med store billeder - Lullaby og Wunderbar fx - har samme problem? Anyway - hvis nogle ved, hvordan jeg kan ændre på det UDEN at gå på kompromis med mine billeders størrelser, så må de gerne sige til:-)

      Kh
      Anna

      Slet
    2. Kan sagtens forstå dig. Det var også bare til Info. Jeg synes ihvertfald det er tartuffe hvordan ens blog ser ud hos andre. Tjekkede lige hos lullaby og wunderbar. Hos lullaby og også xoeinding er der også oversize billeder på min skærm. Men hos wunderbar er billederne 'normale'

      Slet
    3. Tak for dit svar, Lise. Og det var rigtig dejligt, at du informerede mig:-) Jeg vil prøve at kontakte min computerven, som måske kan finde en løsning på problemet:-)

      Kh
      Anna

      Slet
  5. hvor er hun bare fin i sin nye kjole :)
    KH Micha

    SvarSlet
  6. Fed fed fed fed fed fed fed fed fed kjole :)

    SvarSlet
  7. Kære alle sammen

    Tusind tak for jeres søde kommentarer. Hun har danset rundt i den hele dagen, indtil hun spildte et helt glas mælk ned ad sig ... så kjolen er nu til vask. Men ja, sådan er det vist i den alder;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  8. Jeg synes din datter er smuk lige som hun er... Og klart skulle hun da have den hårbøjle på den er da bare så lækker...

    Kjolen er iøvrigt også pæn og sidder så godt på din smukke prinsesse :-)

    SvarSlet
  9. Super fin kjole og smuk fotomodel =)

    SvarSlet
  10. Jeg har altid været lidt misundelig over de fine billeder, du får taget af din datter iført dine kreationer.. Nyd at hun gider -hårbøjle eller ej ha ha :0) Mine er ikke helt så glade for det

    SvarSlet
  11. Jammen selvfølgelig skal den fine festlige kjole da have selvskab af glimmerfølehorn. HVor er hun bare dejlig.

    SvarSlet