søndag den 24. juni 2012

Kjole i retrostof til salg




Jeg har ryddet op i Laras tøjskab i dag. Og der er masser af kjoler. Mange af dem har hun kun haft på få gange. Så jeg må vist se i øjnene, at hun aldrig får brugt denne kjole. Den har hængt og pyntet på sin bøjle, siden vi tog billederne af den. 

Derfor kommer kjolen nu til salg. Det er ikke helt nemt, for jeg synes, den blev rigtig fin - men det er altså også lidt ærgerligt, at hvis den kun kommer på hende få gange.

Kjolen er syet i retrostof og foret med pink bomuld. Den har de fineste retroknapper og små lommer. Størrelsen er 92, men her kommer et par mål:

Talje: 56 cm 
Fra krave og ned: 52 cm 

Prisen er 350 kr, og det er inklusiv porto. 

Skriv en mail til mig, hvis du er interesseret.

Update: Kjolen er nu solgt

'

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker simpelthen dine kjoler!!! Så er det sagt :0)

    SvarSlet
  2. Jätte söt klänning...du är såå duktig och gör så fina saker.Kram jenny

    SvarSlet
  3. nøj hvor er den skøn!! Der er en pige på 2 år, der bliver lykkelig fo r at du sætter til salg :-)

    SvarSlet
  4. Elsker den! Gid, den var en str. 110

    SvarSlet
  5. Ihh hvor er den fin!!! :-)


    Kig forbi min give away hvis du har lyst ;-)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres søde kommentarer:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare super lækker. Ærgerligt den ikke nåede at blive min datters :)

    SvarSlet