søndag den 10. juni 2012

Giveaway hos LaRaLiL - vind "Made by me"


Ja, jeg ved godt, at min seneste giveaway (den med elefanttæppet) ikke er trukket endnu. (Det var faktisk slet ikke meningen, at den skulle køre så længe - jeg kom til at skrive en forkert måned på billedet og opdagede det først for nyligt). Alligevel kommer der her en ny giveaway.

Jeg er nemlig så heldig, at jeg er blevet udvalgt til at være med i den næste udgave af bogen "Made by me". Og i den forbindelse har jeg fået lov til at udlove et eksemplar af den første udgave af bogen.

"Made by me" er en sybog, hvori der er samlet over 40 syopskrifter fra nogle af Norges bedste sybloggere. Ideen med at samle sybloggernes opskrifter synes jeg er genial - og jeg ville ønske, at et dansk forlag var så klog at gøre det samme. Vi kan jo rigtig mange ting - hvorfor ikke få det ud i bogform?

"Made by me" er udgivet af Motor Forlag. Det er en meget smuk og æstetisk bog, som kan bruges både som inspiration og som how-to-do-bog. I den første del af bogen er der et grundigt afsnit med alle de syteknikker, som man kan bruge. Opskrifterne er udført og forklaret sådan, at alle - selv nybegyndere - kan være med. Bagerst i bogen er der et mønsterark. Og selvom bogen er på norsk, kan man sagtens forstå opskrifterne :-)

Opskrifterne spænder vidt - fra tøj, tasker og accessories til kvinder, til ting til huset og til babyer og større børn. 

Et lille udvalg kan du se her:

















Senere skal jeg nok fortælle mere om min rolle i den kommende udgave af "Made by me". Jeg føler mig meget heldig, og det er så spændende, synes jeg! 

Reglerne for at deltage i lodtrækningen om at vinde denne bog er således:

1 lod: Skriv en kommentar
5 lodder: Skriv en kommentar og link med billede til min giveaway til din egen blog

Giveawayen trækkes 1. juli. 

246 kommentarer:

  1. Lækker lækker lækker give-away. Den må jeg bare være med i!! Deltager med 5 lodder :)

    Med venlig hilsen Louise
    louise1987@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er med! 5 lodder til mig :-)
    Den bog vil jeg gerne eje..

    SvarSlet
  3. Ih, da ;0) 5 lodder til mig, tak
    /Eline

    SvarSlet
  4. Nøøøj den ser spændende ud, den vil jeg rigtig gerne vinde =)
    Napper da lige 5 lodder.

    SvarSlet
  5. 1 lod til mig, tak. Krydser fingre! Ser du som en superlækker bog!
    Eva

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Jeg er med på 1 lod.. og krydser fingre.. mange lækre ting, måske er det det der får mig til at tage springet til symaskinen :D

    SvarSlet
  8. Det ser superspændende ud - jeg deltager med alle 5 lodder (jeg skrev forkert ovenfor)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med på 1 lod, og krydser fingre for at blive vinder af den fine bog

    SvarSlet
  10. Ja,dette er ei flott bok. Jeg er også så heldig at jeg får bli med i den nye boka. Jeg trekker gjerne et lodd likevel. Klem ToneB

    SvarSlet
  11. Den vil jeg meget gerne eje :-) 1 lod til mig, tak!

    SvarSlet
  12. Den vil jeg meget gerne eje :-) 1 lod til mig, tak!

    SvarSlet
  13. Den ser spændende ud! 5 lodder, tak :-)

    SvarSlet
  14. Ih, den ville jeg gerne eje. 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  15. Så fin bog!! Deltager med 1 lod!!
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  16. eeeejj, den bog vil jeg rigtig gerne kigge i, 5 lodder til mig... ;-)

    SvarSlet
  17. 5 lodder til mig, tak. Fin fin give away.

    SvarSlet
  18. 1 lod til mig tak...lækker bog... :)

    SvarSlet
  19. Jeg er med på 5 lodder. :)

    SvarSlet
  20. Fedt, super lækker bog, og ærgeligt vi ikke har lignende her i dk, er med på 5 lodder:-)

    SvarSlet
  21. Smidder et forsigtigt lod i puljen og håber jeg er bare lidt heldig

    Kh Laura

    SvarSlet
  22. Er helt sikkert med på 5 lodder. Hvis ikke man skulle være så heldig at vinde, kan det være man bliver nødt til at købe den selv. :)

    SvarSlet
  23. Her er et lod til mig-håber jeg er heldig:-)

    SvarSlet
  24. Jeg håber jeg hermed smider vinderloddet i puljen:)

    SvarSlet
  25. Jeg er med på et lod! Ser ud som en rigtig lækker bog!

    SvarSlet
  26. Jeg er straks med på 5 lodder!!!!

    SvarSlet
  27. Uh, 5 lodder til mig - helt klart :-)

    SvarSlet
  28. Det var da en genial ide :)
    Og super fedt du skal være med.

    SvarSlet
  29. Jeg vil rigtig gerne være med :)
    Og tillykke med at du skal være med i næste bog.

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  30. Et lod til mig - og tak for tippet om bogen, som ligner et must-have.

    SvarSlet
  31. Jeg er da helt klart med på et lod!!!

    SvarSlet
  32. Du er også bare dygtig, altså!
    Jeg smider et stort lod i puljen, om en bog der ser RIGTIG fin ud :)

    SvarSlet
  33. Sikke en skøn bog, den må jeg bare eje så derfor er jeg selvfølgelig med på 5 lodder. Kh Katrine

    SvarSlet
  34. Det kunne være så fedt hvis der blev lavet noget lignende i DK... Jeg skynder mig at snuppe 5 lodder, og krydser fingre på livet løs...

    SvarSlet
  35. Sikke en skøn ide! jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  36. 1 lod til mig, tak. Krydser fingre og tæer for at jeg er den heldige vinder.

    Mvh Christina
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Supergod idé med den her bog!- jeg er med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  38. 5 lodder vil jeg gerne deltage med :O)

    SvarSlet
  39. Det er da en bog jeg bare må eje :-) deltager med 1 lod, tak.

    Mvh Julia
    Juliabrask@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Den er så lækker...
    1 lod til mig.
    Wicki (wickinielsen@gmail.com)

    SvarSlet
  41. Wuh uh... den ser da alt for lækker ud den bog!! Smidder straks 5 lodder og vil MEGA gerne vinde ;)

    SvarSlet
  42. Hvor ser den bog bare spændende ud. Jeg deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  43. Ej hvor vil jeg gerne være den heldige. Jeg deltager med 1 lod.
    - Astrid

    SvarSlet
  44. Nei, så hyggelig. Jeg skal også være med!

    SvarSlet
  45. Først of fremmest - Hvor er det bare en skøn blog du har her.
    Bliver bare så inspireret af at gå på opdagelse her.
    Dernæst - Hold da op en lækker bog :o)
    Den ville være en drøm at vinde.
    Hilsner
    Liselotte (ldejgaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  46. Hvor ser den bare spændende ud og sikke en genial idé! Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder:-)

    SvarSlet
  47. Hej,den ser godt nok spændende ud, prøver lykken med et lod

    SvarSlet
  48. total fed bog som jeg bare må eje ... jeg prøver først på se om jeg er heldig ellers køber jeg den og så fedt at du er med i den næste bog :)

    jeg deltager med 5 kæmpe mega store lodder ...

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  49. Ja det er en SUPER ide -jeg deltager med et enkelt lod....og må nok have pungen op af lommen, hvis jeg ikke bliver den heldige:)
    Sommerhilsner Pernille
    (pemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  50. Sikke en lækker bog!
    1 lod tak

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  51. Det er en musthave. Jeg er med med 5 lodder.
    Mange hilsner pia

    SvarSlet
  52. Den skønne bog ville jeg og min ustyrlige trang til at være kreativ elske. 1 lod til mig

    SvarSlet
  53. Åh bare det bliver mig :o) jeg snupper 5 lodder

    SvarSlet
  54. Såg ut som ei veldig kjekk bok og håper å vinne:) blir med å tar 1 lodd :)

    SvarSlet
  55. Den kunne jeg godt bruge - 1 lod til mig tak :o)

    SvarSlet
  56. Den ser super spændende og inspirerende ud - 1 lod til mig:)
    Mh Hanne

    SvarSlet
  57. Wow, lækkert, et lod til mig:-)

    SvarSlet
  58. 5 lodder til mig, vil virkelig gerne vinde

    SvarSlet
  59. Jeg napper alle 5 lodder. Det må lige være en bog for en nybegynder som mig! :)

    SvarSlet
  60. Wow. Den ser fantastisk ud. Smider 5 lodder i puljen.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  61. Fedt! Hvor er du sej :-) Jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  62. Vil helt sikkert gerne være med:D 1 lod til mig:)

    SvarSlet
  63. Jeg er da klart med på 5 lodder! Denne bog kunne måske give mig sparket til at komme igang ved symaskinen igen, det trænger jeg til... altså et spark bagi ;-)
    Og ja, hvorfor er der ikke et dansk forlag, der melder sig på banen - det ville jo være genialt!

    SvarSlet
  64. 1 lod til mig i håbet om at vinde bogen :-)
    Hilsen Line
    Lme-1@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Den vil jeg mægtig gerne vinde. ! lod til mig tak:)

    SvarSlet
  66. Den er jeg med på. Med 5 lodder!! Den ser virkelig cool ud. Ville også ønske der ku komme en dansk udgave!

    SvarSlet
  67. Jeg er med på 5 lodder - har linket til din give away i min sidebar.

    Lyder super spændende at du skal være med i den version af bogen. Tillykke med det!

    Kh Julie

    SvarSlet
  68. Den bog har jeg længe ønsket mig - jeg prøver med 1 lod

    SvarSlet
  69. Nøj den bog må gerne blive min - jeg er med på 1 lod ;O)

    SvarSlet
  70. Den ser spændende ud den bog. Skøn blog. Jeg er på med 5 lodder. (sikkeladetus.blogspot.dk):-)

    SvarSlet
  71. Sikke en skøn bog og den er jo næsten som skabt til sådan en som mig, der godt kan sy, men ikke har mod på det uden et mønster og lidt inspiration.....så jeg deltager med 5 lodder :0)

    SvarSlet
  72. Tror bestemt den bog kunne hjælpe mig en hel del:) et lod til mig tak:)

    SvarSlet
  73. Jeg er også med på et lod :)

    Den ser rigtig spændende ud ...

    SvarSlet
  74. Jeg smider også lige 5 lodder i puljen. Den bog vil jeg gerne eje.

    SvarSlet
  75. Den bog ser spændende ud. 1lod til mig :-)

    SvarSlet
  76. Det ligner en bog jeg MÅ eje! 1 lod til mig.

    SvarSlet
  77. Håber jeg er heldig. 1 lod, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  78. Wow, jeg krydser fingre :o) Jeg deltager med 1 lod.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  79. klart jag vill vara med på det här! 5 lotter till mig tack! : )

    SvarSlet
  80. Sikken fin bog.. Jeg er med på 5 lodder.. :)

    SvarSlet
  81. Det lyder som en spændende bog. Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  82. Jeg deltager glad og gerne med 1 lod :0)

    SvarSlet
  83. SEJT du er med, glæder mig til at se dit projekt!
    1 lod til mig :-)))

    SvarSlet
  84. Boken er knallkjekk, jeg har prøvd noen oppskrifter allerede. Har boken men prøver meg likevel på et lodd. Jeg trodde allerede det fantes en dansk versjon jeg...... Hmmm kanskje den var svensk? Er sikker på at jeg hat sett en annen utgave :)

    SvarSlet
  85. Lækkert, den kunne jeg virkelig godt tænke mig. 1 lod herfra mig af.

    SvarSlet
  86. Jeg vil da meget gerne smide et lod i puljen :)

    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  87. 5 lodder til mig tak,
    for den må meget gerne stå her hos mig

    SvarSlet
  88. Wow super lækkert!! Jeg er med på 5 lodder ;o)

    SvarSlet
  89. Se super fin ud den bog - jeg er med på 5 lodder :-)

    Mvh
    Karin

    SvarSlet
  90. den ser rigtig god ud den sybog, så jeg er med på 5 lodder:)

    SvarSlet
  91. Jeg er helt klart med på 1 lod, det ser ud til at der er rigtig mange fine ting i den bog:-)

    SvarSlet
  92. Jeg er helt klart med på 1 lod!!!!!

    SvarSlet
  93. Det lyder virkelig spændende!! Og ser ud til at blive en enormt flot blog. Jeg glæder mig til at høre om din rolle og smider 5 lodder i puljen >(for den bog SKAL jeg da bare eje!!)
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  94. Spændende bog - den vil jeg gerne dyste for med 5 lodder!

    SvarSlet
  95. Det er da for fristende. Stik mig 5 lodder:)

    SvarSlet
  96. wow, hvor er du vild med de give-aways! Og tillykke med bogen :-D
    Jeg deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  97. Jeg smider også et enkelt lod i denne helt fantastiske give-away :o)

    SvarSlet
  98. Det lyder spændende! :-) jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  99. Hvor spændende!

    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder - tak :)

    Abeslottet.blogspot.com

    SvarSlet
  100. Den gad jeg godt at eje :-) Deltager med fem lodder, tak.

    SvarSlet
  101. Wow den er jeg nødt til at have fingrene i!
    1 lod herfra

    SvarSlet
  102. Den vil jeg gerne vinde. 5 lodder til mig

    SvarSlet
  103. Den ser spændende ud - 1 lod til mig :-)

    SvarSlet
  104. Dejlig giveaway! Og tillykke med bogen. :) Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  105. Hei! Jeg deltar med 5 lodd=:0)

    SvarSlet
  106. 5 til mig - det ligner en must have bog :)
    Og stort tillykke med bogen.

    SvarSlet
  107. Hej!

    Jag är gärna med, 1 lott tack :D

    Trevlig sommar!

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  108. Ser spændende ud, jeg snupper 5 lodder
    superprinsessen.dk

    SvarSlet
  109. Det ser ud til at være en meget spændende bog og jeg glæder mig til at høre om dit bidrag til den. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  110. Tillykke til dig med at du er med i bogen : ) Jeg deltager med 5 lodder : )

    SvarSlet
  111. Det ligner en rigtig spændende bog :)
    Deltager med 5 lodder..

    SvarSlet
  112. Jeg deltager med 1 lod:-)

    SvarSlet
  113. Deltager med et lod. Mvh liindved@gmail.com.

    SvarSlet
  114. Nøj, hvor fint. Jeg er med på 5. kh Maria

    SvarSlet
  115. 1 lod tak :-)

    Vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Ejjj hvor spændende , glæder jeg mig til at læse mere om !


    Og vil da selvfølgelig meget gerne deltage med 1 lod, tak

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  117. Jeg napper 1 STORT lod :-))

    SvarSlet
  118. Uuh! Glæder mig til at høre hvad du skal bidrage med i næste bog :D Tillykke med det Anna! :o)
    Vil meget gerne smide 1 lod i puljen :D

    SvarSlet
  119. den vil jeg gerne vinde:-)
    har også linket til din blog:-)

    -Rebecca
    www.frkrebecca.blogspot.dk

    SvarSlet
  120. Hvor ef det flot at du skal være med i den næste, mé nu er det jo også en rigtig fine ting du lave.

    Bogen vil jeg gerne have fingerne i så jeg snupper et lod.

    SvarSlet
  121. Jeg vil gerne deltage med et lod :)

    SvarSlet
  122. Sikke en lækker give away!

    Jeg er med på 5 lodder

    http://missionidealvaegt.blogspot.dk/

    SvarSlet
  123. Tillykke - men det er nu SÅ velfortjent ;o)

    Et lid til mig, tak.

    SvarSlet
  124. Ej hvor fedt, tillykke med det:-)

    Jeg snupper 5 lodder, tak.

    SvarSlet
  125. Dén vil jeg SÅ gerne have fingrene i! Jeg er med på 5 lodder :)
    Smil fra mig

    SvarSlet
  126. Spændende - det kunne jeg godt tænke mig.

    1 lod til mig

    Connymunn@live.dk

    SvarSlet
  127. dener godt nok lækker - håber at jeg er den heldige.

    Deltager med 5 lodder.
    Maiken

    SvarSlet
  128. Monstro mit ene lod kunne have held - synes det er en skøn give away.
    Janne

    SvarSlet
  129. Jeg vil gerne være med på et lod:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  130. Kæmpe tillykke, sikke da et skulder klap:-)

    Og jeg er selvfølgelig med på 5 lodder:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  131. Den bog ser lækker ud, jeg er med på et lod!

    SvarSlet
  132. Den vil jeg vinne :) Tar ett lodd :)

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  133. Hej Anna!
    Denne bogen er så fin,-jeg købte den her i Norge, og den kan kun anbefales :)
    Da jeg allerede har den, vil jeg ikke være med i din Give away, men ville blot lægge igen et godt ord for bogen, som jeg er helt sikker på, at den heldige vinder vil få stor glæde af!

    Tak for dine skønne, skønne Give aways! :)

    Kh Marthe, Norge

    Ps! Du er herved inviteret over til min aller første retro stof-Give away. Det ville være super hyggeligt, hvis du kigger forbi. Hjertelig velkommen er du i hvert fald! :) Den trækkes i morgen, tirsdag aften, så der er stadig mulighed for at være med :)

    SvarSlet
  134. Det ser ud til at være en rigtig spændende bog, den vil jeg gerne vinde.
    Desværre har jeg ingen blog, så det kan kun blive til et lod til mig.

    SvarSlet
  135. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  136. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder

    SvarSlet
  137. Ser ud til at være en spændende bog, vil gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  138. øj vil gerne deltage med 1 lod og overvejer om jeg skal have en blog, bare for at kunne deltage med 5:-)

    SvarSlet
  139. Jeg deltager bare med et lod og håber jeg er heldig. Det ser jo ud som om der er sjov til en hel sommer i den bog... ;)

    SvarSlet
  140. Jeg deltager bare med et lod og håber jeg er heldig. Bogen ser ud til at være fyldt med spændende proejkter.

    nielsen@tinaogmogens.dk

    SvarSlet
  141. 5 lodder til mig tak:) Den bog vil jeg gerne ha' stående på hylden!

    SvarSlet
  142. Jeg er med på 5 lodder :-)
    Kig gerne forbi min stof-giveaway!

    Kh. Heidi / Pangfang

    SvarSlet
  143. Ja, jeg vil også gerne nubbe 5 lodder - sikke en fantastisk inspirerende bog og nøj, det lyder spændende med dit bidrag til den næste bog!

    SvarSlet
  144. Uhh den ser fantastisk ud den bog, den er vist et "must have" så er man ikke så ubeskrivelig heldig at vinde den her skal den vist købes :)
    Jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  145. Yes .. i think a big Musthave this book

    lovely wishes from germany angela

    SvarSlet
  146. Hvor spændende.
    Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  147. Håber mit ene lod er vinderloddet :)

    SvarSlet
  148. Jeg vil mægtig gerne deltage med 1 lod:-)

    Vh. Mettemarie (humlebi28@gmail.com)

    SvarSlet
  149. jeg vil også gerne deltage med et lod :-)
    VH Anne Liv (mslalm@hotmail.com)

    SvarSlet
  150. Den bog ser inspirerende ud. 5 lodder til mig, tak.

    SvarSlet
  151. MetteMarie F. P.13. jun. 2012 kl. 00.38

    Den ser forlækker ud den bog..uhhh... 1 lod til mig..tak!!!!! KH MetteMarie

    SvarSlet
  152. Fed give away- jeg er med på 5 :)

    SvarSlet
  153. Det var da en dejlig bog - jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  154. Lækker bog! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.
    Mvh
    netski.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  155. Sådan en bog kunne jeg da godt tænke mig :)
    Deltager med 1 lod

    SvarSlet
  156. Den bog ser meget interessant ud :) 1 lod til mig tak ;)

    SvarSlet
  157. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  158. Ej hvor fint! 5 lodder til mig, tak :)

    Kig også meget gerne ind til min give away:
    http://kreativitaz.blogspot.com/2012/05/min-allerfrste-give-away.html

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  159. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  160. Hov, var lige hurtig nok. Jeg er med på fem lodder, tak .o)

    SvarSlet
  161. Ser spændende ud, ville jeg gerne vinde da :)

    SvarSlet
  162. Jeg deltager med 1 lod.. Den ser skøn ud den bog..

    SvarSlet
  163. Sikke en lækker bog, den kunne jeg godt tænke mig at vinde. Deltager med 5 lodder.
    God weekend
    Vh Anja.

    SvarSlet
  164. Lovely book! I would like to enter with one chance!

    SvarSlet
  165. Den ser godt nok spændene ud! Den må jeg da eje <3 :)
    5 lodder til mig, tak :)

    SvarSlet
  166. Jo tak :-)
    Fuld hus til mig :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post132

    SvarSlet
  167. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :)

    SvarSlet
  168. Så fin bog. Deltager med 5 lodder : )

    SvarSlet
  169. Super flot bog. Tillykke.
    Jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  170. Endnu en lækker give-away!!!!! 5 lodder tak.

    http://mullevap.blogspot.dk/2012/06/laralils-give-away.html <--- indlæg om din give-away

    SvarSlet
  171. Deltager gerne i denne omgang:O)

    SvarSlet
  172. Uhhh, den vil jeg gerne vinde.. Mon man kan vinde en uges ferie til at afprøve bogens mønstre? :o)
    Deltager med 5 lodder
    www.kreativepips.blogspot.com

    SvarSlet
  173. Super fed give away - deltager med 5 lodder... og en masse krydsede fingre

    SvarSlet
  174. Ja for pokker da! Sikke en giveaway!!
    Jeg vil gerne bede om 5 lodder og en masse held!
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  175. Ihh altså, mon man er heldig ? ;-) Sikke en skøn bog - og hvor har du en dejlig blog! Jeg prøver lykken med 5 lodder. /Nina (http://sytraad.blogspot.dk)

    SvarSlet
  176. Wauw, den gad jeg altså godt vinde, så jeg prøver med alle 5 lodder og håber, at jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  177. Hvor ser den fin ud.
    Jeg vil gerne bede om 5 lodder.

    SvarSlet
  178. Sejt! Jeg er med på 1 lod - der kommer snart en give away hos mig - tjek den her: enmorblivertil.blogspot.com.
    Anna

    SvarSlet
  179. Jeg er da nød til at byde ind med 5 lodder her...

    SvarSlet
  180. 5 lodder herfra!! :D "Must have" bog!

    SvarSlet
  181. Vil rigtig gerne deltage med 1 lod.

    Mvh
    Sine
    seg@c.dk

    SvarSlet