søndag den 17. juni 2012

Elefant-kjole








Jeg fik heldigvis tid til at sy lidt lørdag - og det kom der denne kjole ud af. Den er syet i den nye udgave af retroelefanterne, som jeg har købt et dynebetræk af. Jeg må være ærlig og sige, at jeg bedre kan lide de originale elefanter - men som flere i Blogland også påpeger, er det måske godt nok, at man kan se forskel på den gamle og den nye udgave.

Kjolen har lommer, lynlås og brune ribkanter. Denne beholder Lara, men måske syr jeg en omgang til salg - når jeg finder tiden til det. 

God søndag til jer alle. 

32 kommentarer:

  1. Hvor er den bare skøn :O)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er den fin. :-) Går også og venter på min elefant-pakke. ;-) Tror dog ikke jeg kan nænne at klippe i det. ;-)

    SvarSlet
  3. Skøn kjole og endnu skønnere unge.
    God søndag :-)
    Kate

    SvarSlet
  4. Ej ja, det må du gerne. I str 110 ;-)

    SvarSlet
  5. Hold da op, hvor er den flot. Lækker lækker modella ;-)

    SvarSlet
  6. Åhh den er fin og sikke en yndig pige. Jeg kan nu godt lide de nye elefanter...

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Nej hvor er den da bare så Finn!!

    SvarSlet
  8. Sikke en yndig model du har... Elsker alle de retro stoffer

    SvarSlet
  9. Hold nu op hvor er den flot!! Smuk med smuk på og smuk i :)

    SvarSlet
  10. Hvor er den bare super skøn, men synes nu alligevel at din søde Lara overstråler den :o)
    Ihvertfald går de godt hånd i hånd ;o)

    SvarSlet
  11. Det er da bare den lækreste model du har dig der! Og skøn kjole.

    SvarSlet
  12. Jeg er aftager på en str.110. Evt. i bytte for noget stof - har du set min mail med brune stoffer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte

      Hvis jeg ikke har svaret på din mail - vil du så ikke sende den igen?

      Kh
      Anna

      Slet
  13. Du har sådan en smuk smuk datter altså:) og kjolen er SÅ fin:) det må jeg altså snart lære:)

    SvarSlet
  14. Hvor er den skøn. Er der forskel på de nye og gamle elefanter? Det var jeg ikke klar over, men jeg er heller ikke så godt inde i det. Hvor er Lara dog sød. Hun virker meget tilfreds mor sin nye kjole!
    Er bogen forresten kommet godt frem?
    Kh Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Viola

      Ja, du kan tro, at bogen er kommet - og jeg er meget glad for den! Tusind tak:-) Viser den på bloggen en af dagene.

      Kh
      Anna

      Slet
  15. krympeflex til mig - og så flytter jeg ind i Laras skab... jeg er så vild med den skønne kjole (og den lille model inden i) wauw!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  16. Meget fin kjole, skønt stof:)

    SvarSlet
  17. Virkelig fin kjole! Sød med lynlåsen i halsen. Og hvor er din datter dog bare for sød på det sidste billede! :)

    Katrine/kleidundklein.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Hvor er den bare blevet fin Anna, Det sidder virkelig godt den model. I dag har jeg har selv leget lidt med at bygge et mønster op fra bunden, super sjovt men meget langsommeligt arbejde. Jeg er lige der nu hvor jeg skal til at sy den første test kjole, men jeg blev lidt utålmodig, så jeg blev nød til at lægge det på hylden og så lige sy en simpel kjole og et par bukser. Jeg kunne jo ikke have brugt en hel dag og så ikke have fået noget færdig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan har jeg det også - der skal gerne produceres noget! :-)

      Kh
      Anna

      Slet
  19. For ein fantastisk fin kjole!! sigrid:)

    SvarSlet
  20. Du er virkelig dygtig til at sy, og om jeg fatter hvordan du laver egne mønstre. Virkelig fint mønster.

    SvarSlet
  21. Kjempefin kjole og herlig stoff!

    SvarSlet
  22. du er SÅ dygtig, men hold nu op hvor er hende den lille Lara altså også en skøn model! Åh de øjne :D

    SvarSlet
  23. Så skønne. Både den fine kjole og den dejlige Lara som model. Jeg er vild med den glæde der er i hendes ansigt.

    SvarSlet
  24. Tak for jeres søde kommentarer!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  25. Det var en utrolig stilig kjole, sammensetningene av stoff og detaljer var helt herlig! Og ikke minst var modellen herlig:-) Jeg liker forresten veldig godt designet på bloggen din, med en bred innleggs-kolonne med store bilder, det gir et veldig ryddig og inspirerende inntrykk! Avrundede hjørner på bildene gjør det ekstra fint!

    SvarSlet
  26. I love this dress! So cute!! :)

    SvarSlet
  27. Sidder og luller lidt rundt på din blog og så faldt jeg bare ppladask for den her kjole. Nøj hvor er den skøn. Skulle du ville sælge nogen på et tidspunkt er jeg helt klar for den ville godt nok pynte mine piger

    SvarSlet