lørdag den 5. maj 2012

Free to grow kjolen in action





Da jeg viste min nyeste 50er kjole frem her, lovede jeg, at I også skulle komme til at se den in action, og ikke kun på ginen. Derfor smed jeg i dag jakke og cardigan og lod mig og mine vinterhvide arme fotografere i botanisk have, inden vi tog videre i Den Gamle By. Pyha, det var koldt - og som I kan se, var Lara da også pakket godt ind. Tænk, at vejret kan skifte sådan fra den ene dag til den anden! Men hvad gør man ikke for et par gode billeder? Heldigvis er jeg ikke undertøjsmodel ;-) 

21 kommentarer:

  1. Kjolen er virkelig fin (det samme er modellen) kan gode lide 50'er look'et....

    SvarSlet
  2. Aj hvor er den lækker!!!
    Og det er dine støvler altså godt nok også!

    SvarSlet
  3. HOV!! Du glemte mig! Den er virkelig fin...

    SvarSlet
  4. Aldeles nydelig kjole - og for et nydelig stoff!

    SvarSlet
  5. Wauw du ser jo knaldhamrende lækker ud i den kjole! Har du selv syet?? Så smuk - både kjole og dig!

    SvarSlet
  6. Du er rigtig smuk i den kjole. Det er nogle fantastiske kreationer, du får syet. Til både børn og voksne.

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  7. Den kjole er meget flot til dig!
    Og de farver er så fine :-)

    SvarSlet
  8. Fabelagtig. Og så elsker jeg at der er lommer i!

    SvarSlet
  9. Super flot kjole. Mange lækre detaljer.

    SvarSlet
  10. Wauw hvor I kæder hinanden, dig og kjolen. Den er SÅ feminin! Den er virkelig smuk.
    Kg viola

    SvarSlet
  11. Smukke billede og smuk kjole - og smukke Anna ;)

    He he, ja det er godt at man ikke er badetøjs- eller undertøjsmodel - de må ind imellem lide lidt...

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  12. Dine arme er ikke mere vinterhvide end mine :) Gode billeder og lækker kjole :)

    SvarSlet
  13. Sikke nogle smukke billeder- og lækker kjole! ;)

    SvarSlet
  14. Du er bare så dygtig og jeg ville gerne have sådan en fin en men jeg ville ligne en kone i kittel, du bære den bare så flot....;O)

    SvarSlet
  15. Hvor er du smuk Anna - skønne billeder af dig og din fantastiske kjole.

    SvarSlet
  16. TUSIND TAK for jeres dejlige og positive kommentarer! :-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  17. Du er bare så smuk i den kjole, den klæder dig virkelig flot!!

    SvarSlet
  18. tak for de skønne billeder... jeg synes det var fryseturen værd... hvor er den kjole dog FANTASTISK flot... og farverne er så skønne til dig... Virkelig inspirerende...
    Håber I havde god tur i Den gamle by
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  19. ej den er bare flot og farverne er perfekte til dig

    SvarSlet