mandag den 16. april 2012

Tvillinge-babytæpper










Disse to baby-patchworktæpper er tvillinger, men dog ikke enæggede (sådan nogle laver jeg aldrig). Og de er vel noget af det mest pigede, man kan forestille sig. De er som sædvanligt syet af retrostoffer og med de populære elefanter - her i den lilla udgave. Bagsiden er et stykke lyslilla fleece med hvide bomber.

Tæppet med de lilla polkaprikker - det på de nederste billeder - er solgt - det andet (det på de øverste billeder med pink polkaprikker) søger stadig et nyt hjem og kan erhverves for 390 kr. Skriv en mail til mig, hvis du er blevet fristet:-)

10 kommentarer:

  1. Flotte tepper. Du er dyktig!
    Klem

    SvarSlet
  2. hmmmm...lækre tæpper - elsker dine farver :o)

    SvarSlet
  3. Uh.. love these!
    Desværre har jeg ikke nogen bebs at bruge tæppet til...
    Jeg er helt vild med alle de super flotte ting du syr!

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Så fine tepper! Skikkelig jentete og søte:)

    SvarSlet
  5. Åh sådan et ville jeg gerne eje, det er lige de farver jeg godt kunne tænke mig. Men jeg håber jo at vinde det i din Giveaway ;)

    SvarSlet
  6. Jeg er altså så vild med dine tæpper Anna! Tror det er fordi du farveafstemmer dem, så det ikke bare er en gang stort rod... egentlig meget rart at blive klar over, at det mest er det man er til, man kan jo blive helt i tvivl indimellem ;)

    SvarSlet
  7. Nu har jeg fuldt med her et par uger - og du er bare SÅ dygtig!

    SvarSlet
  8. Tak for jeres søde kommentarer:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  9. Hvor er det dog lækkert- Bliver simpelthen nødt til at følge med på din blog :)

    SvarSlet