onsdag den 28. marts 2012

Kjole til Karen




Kjolen til Mettes Karen er nu endelig blevet færdig. Det er efterhånden flere uger siden, at jeg indgik en byttehandel med Mette, men tingene går ikke så hurtigt herhjemme lige for tiden ;-) 

Kjolen er syet i lilla isoli efter det mønster, jeg efterhånden har vist en hel del gange. Kanterne er gul rib, og på lommen er der er Graziela kløver-hjerte. Det var Mettes idé, og det blev da meget godt, ikke? 

Eneste problem er, at kjolen blev lidt større end bestilt (og er alt for stor til min lille gine) - så der går nok lidt tid, inden lille Karen kommer i den. Til gengæld - som et plaster på såret - har jeg syet noget andet til hende, som hun forhåbentligt kan passe. Det viser jeg en anden dag.





9 kommentarer:

  1. Den er simpelthen så fed Anna!! Grazielas hjerte-kløver er da blevet helt perfekt - jeg synes det er en cool detalje. Den skal bare hænge, så jeg kan nyde synet indtil hun kan passe den :-) Og du skulle da ikke have lavet mere!!! ... jeg vil spændt se efter posten :-)

    Din apkke kommer afsted imorgen!

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Din pakke kommer også først afsted i morgen:-) Er glad for, at du synes om resultatet. Og du kommer nok til at kigge på den i en rum tid, inden hun kan passe den;-)

      Kh
      Anna

      Slet
  2. wow hvor er den Fed......Tror dælme min Clara Elizabeth, som elsker lilla, ville falde i svime over den. Fåes den I str 7 år ??? Griner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da tæt på, at denne er str 7 år! :-) Det er svært med de størrelser, synes jeg. Ofte lægger man først mærke til det, når tøjet er færdigsyet.

      Kh
      Anna

      Slet
  3. Den kjole må Karen sørme blive glad for, for den er da bare så fin!! KH Maria

    SvarSlet
  4. Hold op hvor er den flot! Er vild med lilla og gul sammen :)

    SvarSlet
  5. Anna, du er bare så dygtigt, det er helt vildt....!!!! Jeg er vildt imponeret over dine kreationer...(mon du har noget liggende i drenge udgaver du kunne vise frem?? Ved godt at det er et long shot, når nu du har sådan en skøn prinsesse...men det ku da være??:-)
    Kh. Malene

    PS. Tak for hjælpen ovre ved mig - nu er de satans koder også væk fra min blog:-)

    SvarSlet
  6. Simpelthen så flot kjole... Elsker alle detajlerne. Har set du bruger denne model til flere af dine kjoler og jeg er helt solgt. Kommer der en DIY på et tidspunkt hvordan du får alle disse fine detaljer på?

    Her tænker jeg på lommernes kanter og kraven med ribkant.

    mvh Malou

    SvarSlet