tirsdag den 21. februar 2012

Blomsterfeen









I mandags afleverede jeg denne smukke blomsterfe i børnehaven. Fastelavnskostumet nåede jeg heldigvis at blive færdig med, og selvom kjolen ikke helt blev som først planlagt, er jeg tilfreds. Lara elsker sættet og vil gerne have kjolen på hele tiden - så det kæmper vi så lidt om (for den er altså ikke særlig praktisk!) I mandags havde hun selvfølgelig også fevinger på - bare sådan nogle billige lyserøde fra H og M, men det virkede meget godt. 

29 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er hun fin!!!!
    Virkelig sødt kostume!

    SvarSlet
  2. fantastisk. heldig at have så dygtig en mor :)

    SvarSlet
  3. Ejjj hvor er hun bare yndig. Sikke et fantastisk kostume.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot, og hvor er hun dog en lille charmetrold :)

    SvarSlet
  5. Men hur söt får man vara?!!!! Kostumen är ju alldeles ljuvlig!!!

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er hun bare fin. Det er nok det fineste blomsterfe kostume jeg har set og jeg vil rigtigt gerne have det med i Baduts udklædningstema op mod næste fastelavn hvis det er ok med dig.

    SvarSlet
  7. Så gode billeder - hvor er hun sød:)

    SvarSlet
  8. Hold nu op, hvor er hun bare nuttet og laber, hende Lara!! Og helt fantastisk blomsterfe kostume!
    Jeg ville godt nok have givet en halv arm for sådan en kjole da jeg var barn :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  9. Så skønt - både pige og udklædning. Det minder mig lidt om Elsa Beskows bøger :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  10. Du og du , så nydelig. Både kostymen og janta. Flinke mor da, som kan lage noe sånnt.

    SvarSlet
  11. Åh hvor er hun yndig - sikke et flot kostume :0)

    SvarSlet
  12. Nårhhh sikke en bedårende blomsterfe ;o)

    SvarSlet
  13. Smuk datter og kjole. Kan da godt forstå, at Lara er glad for den. Også stort tillykke med blog-fødselsdagen! Imponerende hvad du har nået dér i løbet af bare ét år!! Knus Maria

    SvarSlet
  14. Hvor er hun bare yndig og skøn. :-)

    SvarSlet
  15. Orv, var jeg lille bitte pige, så ville jeg da også være blomsterfe hver dag hvis min mor havde lavet så yndig en kjole!

    SvarSlet
  16. Sikke flot flot flot...
    Virkeligt flot.. :)
    Min den store insisterede på at være klokkeblomst som alle de andre, så klokkeblomst it is.. :))

    SvarSlet
  17. Ih, hvor er hun fin. Kan det passe at jeg har set mønsteret i et Ottobre magasin?
    Hilsen Sidsel

    SvarSlet
  18. Tak for jeres søde kommentarer:-)


    Marina: Selvfølgelig må du bruge billedet:-)

    Sidsel: Ja, hatten er fra sidste Ottobre-blad. Kjolen er ud fra mit 50'er mønster.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  19. Ih, hun er så fin altså!:)
    Jeg har forelsket mig i den lilla hjerteknap. Må jeg spørge, hvor den er købt?:)

    SvarSlet
  20. Den lilla hjerteknap er såmænd købt i stof og stil, hvor man kan få den i en knappesamling af hjerteknapper i forskellige størrelser.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  21. Hvor er hun bare kær - et rigtig lækkert sæt, kan godt forstå hun vil have det på hele tiden.

    SvarSlet
  22. Nydelig jente, og herlig kostyme:)

    SvarSlet
  23. Ihh hvor er den helt igennem bare fin:) Og rigtig gode billeder, hun har da helt sikkert været den fineste blomsterpige i hele børnehaven:)
    Har du selv lavet mønsteret?

    SvarSlet
  24. Det er den smukkeste blomsterfe jeg nogensinde har set:-) Og sikke et kostume, WAUW!!

    SvarSlet
  25. Hold op for en fræksak hende Lara er og fantastisk outfit du har kreeret.. Man taber jo både næse og mund over dine evner ved en symaskine..
    Er selv spændt på om jeg kan lære at sy når nu engang mit krea værelse står klart..

    SvarSlet
  26. Du er simpelthen SÅ dygtig!!!!

    SvarSlet