mandag den 20. februar 2012

Babysengesæt i det smukkeste retrostof





Jeg har begået endnu et drab på mine darlings - nemlig dette smukke retrostof. Det er så smukt, at jeg syntes, det skulle stå i sin helhed og ikke blive til patchworklapper, lommer på bukser eller lignende. Derfor har det fået lov til at få nyt liv som babysengetøj - med ensfarvet lyslilla bagside og piping i farven gammelrosa. Fint, ikke? Hvad jeg skal bruge det til, står hen i det uvisse - måske vi får endnu en babypige på et tidspunkt, og ellers kan det blive en god barselsgave.

11 kommentarer:

  1. Hvor er det dog fint, jeg er så småt ved at fatte, hvad din og andres lidenskab for retro-stof går ud på :)

    SvarSlet
  2. Det er SÅ yndigt! Kan godt lide at ikke alle de fantastiske stoffer bliver til lapper. Jeg har også selv syet nogle som dette :)

    SvarSlet
  3. Det ser super lækkert ud!!!!

    SvarSlet
  4. Fantastisk sengetøj som er en prinsesse værdig:0)

    SvarSlet
  5. Det er bare super super flot!!

    SvarSlet
  6. Det er smukt. Det er sådan nogle ting, der får mig til at ønske mig en babypige engang! Med to drenge er det begrænset hvor meget blomstret jeg kan hive ind i hytten ;)

    SvarSlet
  7. Jeg har selv haft et helt dynebetræk af dette smukke stof, har stadig et stykke tilbage :) Det er såååå fint dit arbejde :)

    SvarSlet
  8. Hold op, hvor ser det lækkert ud! :)

    SvarSlet