lørdag den 7. januar 2012

Gul retrokjole med brune detaljer

Denne kjole så dagens lys i går og er heldigvis faldet i Laras smag. Hun mener, hun er en lille bi, når hun har den på.

Den er syet efter samme mønster som denne her og er i den blødeste solgule isoli (det samme stof, som man bruger til sweatshirts). Ribkanterne og stjernerne er mørkebrune (på billederne ser det næsten sort ud, men det er altså lyset, der driller!). Stjernerne er selvfølgelig lavet af mit strygestof. 

Kjolen er endnu lidt for stor til Lara (og større end den sidste), men det er fint, for hun vokser ret meget for tiden. 

Bien stillede op til fotografering: 






Jeg har syet to eksemplarer af kjolen. Den ene skal Lara have, den anden vil jeg gerne sælge. 
Prisen er 270 kr plus 21 kr i porto. 

Den er en str. 92. 

Send mig en mail, hvis du er interesseret:-)


16 kommentarer:

  1. hvor er den superfin - jeg må snart få brugt noget af det strygstof jeg har købt af dig til nogle drengebluser/bukser

    SvarSlet
  2. En rigtig flot farve. Den passer hun nok til sommer så.

    SvarSlet
  3. Jamen altså, hvor er den bare sød og fin og lækker.
    Siger jeg der faktisk ikke er særlig vild med gul.. ;o)
    Den lille bi er faktisk også ved at lette på det ene billede. Det ses da tydeligt :)

    SvarSlet
  4. Nøj hun er sød og fin i sin gule kjole

    SvarSlet
  5. det er virkelig en skøn retro-agtig kjole...og en skøn lille bi inden i!

    SvarSlet
  6. Det er da den fineste lille bi i den fedeste kjole!

    SvarSlet
  7. Det er altså bare et fedt mønster. Håber min lille tykke basse vokser sig til en slankere figur, så hun kan se lige så kær ud i sådan et snit som din skønne Lara.;)
    Bliver hun aldrig træt af at stå model? Jeg må bestikke min dreng når jeg vil tage billeder af ham. :)

    SvarSlet
  8. Fantastiske Lara :o) Og sikke en skøn kjole endnu engang. Desværre kan Lærke ikke presses ned i en str. 92 længere, men FIN er den :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  9. Tak for jeres søde kommentarer!

    Merethe: ja, hun var tæt på at flyve sin vej flere gange:-)

    Lola: Det gode ved denne kjole er, at det er strækstof - så den kan gi' sig:-)
    Og jeg bestikker altså også Lara, når hun skal stå model. Idag tjente hun 4 vingummibamser ved det!

    Chalotte: Nej, det går nok ikke, hvis Lærke er str 98:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  10. Den er godt nok blevet sød. Sikke en fin lille bi :-)

    SvarSlet
  11. Ej hvor er den både sød til hende :o)

    SvarSlet
  12. Hvor er den også bare fin... Spøger lige, kan du huske hvilke mønster du brugte til denne fantastiske kjole???

    SvarSlet
  13. Altså - hvis Willi var en pige, så ville kjolen passe perfekt - og så skulle han have den :-) Den er så super fed! KH Maria

    SvarSlet
  14. Tak for jeres søde kommentarer.

    Anja: Det er et 60'er mønster (vintage mønster). som ikke sådan lige er til at skaffe. Derudover har jeg ændret meget i det, da pasformen ikke var i orden. Så jeg kan vist godt tillade mig at kalde det for næsten-mit-eget-møsnter!:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  15. Jaja det kan gi' sig, men hvordan ser det så ud i fuld stræk? ;) Hihi...

    SvarSlet