lørdag den 31. december 2011

Kreationerne 2011 - og godt nytår




Inspireret af Trine fik jeg lyst til at lave et par billedcollager af mine sy-kreationer i 2011. Her er langt fra alle - men i hvert fald dem, som jeg synes fortjener at blive vist frem. Det er måske lidt et blære-indlæg, det her, men jeg håber, at du bærer over med mig. Syningen jo min store passion - og her lægger jeg mange mange mange timer. 

Jeg håber, at du nyder billederne samt finder inspiration i dem.


Tak for året 2011 

- tak fordi du læser med -
- tak for dine kommentarer -

og rigtig godt nytår til dig.  

25 kommentarer:

  1. De billeder er til at blive høje af!
    Er der en der skal blære sig, ja så det er det dig, så din undskyldning skal du gemme lagt væk ;)
    Det er bare SÅ flot det hele!

    SvarSlet
  2. Super fede ting du har fået lavet igennem året der er ved at være slut.
    Inspiration giver det masser af, ville ønske jeg kunne sy sådan noget fedt tøj og brugbare ting.

    Rigtig godt nytår til dig også.

    SvarSlet
  3. Jag är verkligen imponerad över allt det fina du gjort under året! Så mycket du hunnit med och så galet snyggt allting! Säger bara WOW. :)

    Gott Nytt År!

    SvarSlet
  4. Lækkert - ganske enkelt! Jantelov go home!

    SvarSlet
  5. Det har da sandelig været et produktivt år for dig! Det er superflotte ting, du har fået lavet!

    Min søn på 5 fik lige øje på Lara, da jeg tidligere sad og læste blogs, og han synes klart, at hans lillebror skal giftes med hende, når de bliver store (han meldte sig ikke selv, for han er allerede forlovet med en pige fra børnehaven). Lara skulle lige vises frem for Far, men han faldt til gengæld for den gul/brune pusletaske, du har lavet. En mand der er til retroblomsterprint - jeg er da heldig!!

    Godt nytår og tak for at du deler din kreativitet med os. :)

    SvarSlet
  6. Hi!
    Your creations are so beautiful!
    I wish you a happy new year with lots of new ideas.
    Greetings Sabine

    SvarSlet
  7. Wauw Anna du har godt nok også været produktiv! Du er bare super dygtig og enormt inspirerende :)
    Rigtig godt nytår til dig og dine kære.

    SvarSlet
  8. du laver så mange fine ting :)

    et godt nytår til dig og din familie :)

    SvarSlet
  9. Fantastisk fine ting du laver og tak for at du lige klemte en ekstra kjole ind så prinsessen i vores familie kunne få sine kjoledrømme opfyldt.
    Rigtig godt nytår til dig fra os på Fantast-fabrikken.

    SvarSlet
  10. Hold da helt fast, hvor har du været produktiv. Super fine ting du har lavet igennem året.

    SvarSlet
  11. Fantasktiske billeder og et blæret indløg - for du er mega sej og syer så mange flotte ting, som er vildt inspirerende! Også tak for de mange DIY, dem sætter jeg stor pris på.
    Godt nytår!
    KH Mette

    SvarSlet
  12. Hvor er det smukt. Du kan da se tilbage på vældig, vældig produktivt år, hva'? Knus Maria

    SvarSlet
  13. Fantastiske sager du har frembragt i det (næsten) forgangne år!! Du er for vild til at sy!
    Rigtig godt nytår!!

    SvarSlet
  14. Skønne skønne sager - dejligt med et gensyn :)

    Jeg er helt forgabt i den lyseblå skykjole - gid jeg havde sådan en til min Asta.

    Godt nytår fra Mirjam, der synes at det er helt fint at blære sig, når man har noget at blære sig med ;D

    SvarSlet
  15. Skønne sager du har fået lavet, og super ide med sådan en collage.....måske man skulle give sig tid til at lave sådan en...

    Rigtig godt nytår!

    SvarSlet
  16. Årh jeg havde glemt den fine badekåbe. Smuk smuk smuk. Du kan vist godt være stolt af dette års kreationer. Godt nytår til dig, Anna :)
    Kh Ditte

    SvarSlet
  17. Jeg synes du har fortjent at blære dig! Sikke et skønt retroorgie af farver og skønne designs!
    Glæder mig til at følge dig i 2012.
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  18. Blære dig - næh det synes jeg nu ikke du gør. Hvorfor må man ikke bare vise sine enormt flotte kreationer, for det er da hvad det er. Mega sej er du da til at sy, det kan jeg da se..:-).

    Og skulle vi ikke få den Jantelov begravet i dette år 2012?? Det synes jeg, for der er vist ikke ret mange der bryder sig om den alligevel:-). Du inspirerer mig helt klart til at kome igang med endnu flere kreative projekter i 2012.

    For 2012 er mit kreaår, det kan jeg mærke...:-) Så glæder mig til at se, hvad jeg kan dygtiggøre mig med rent kreativt i dette år.

    Håber du bliver ved med at lave så fede ting, så vi andre kan kigge med og lade os inspirere til projekter.

    Rigtig godt nytår til dig.

    Kh Trine

    SvarSlet
  19. Hold nu op et portpori du kan trylle frem der! Fantastisk ser det ud!

    SvarSlet
  20. WOW, sikke en produktivitet af fine sager!!

    SvarSlet
  21. Godt Nytår Anna - så mange skønne og smukke ting du har fået lavet. Tak for de fine collager - og håber snart at der bliver krea-hygge i Århus igen.

    Vi ses - Christine :-)

    SvarSlet
  22. -også godt nytår til dig. Skøn farverig blog du har :)
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  23. Sikke da en kavalkade! Wa-uw!!

    Godt nytår!!

    SvarSlet
  24. Do уou hаνe a spam ρrοblem on this blog;
    I also am а blogger, and I ωаs wаnting
    to know уour situation; many of us have createԁ ѕomе nice methods аnd ωe аrе looking to traԁe methods with otherѕ, be suгe tο ѕhοοt mе an
    еmail if іnteгested.

    Heгe iѕ my homeρage ... http://onlineslot.mobi

    SvarSlet