søndag den 6. marts 2011

Fastelavnssøndag


4 kommentarer:

  1. hvor ser det hyggeligt ud :-) Og en til fin lille kat. Vistnok i et lidt mere avanceret kostume end jeg fik kreeret. Jeg skal lige høre dig. Har du en Elsebeth Gynther bog der går længere ned end 5 år.? Min hedder nemlig 5-11 år, så jeg har ikke rigtigt fået den brugt endnu. Men måske jeg skulle ud og lede efter en anden!

    Jeg har tænkt på at jeg ville smide et lille indlæg om dig på min blog, er det ok hvis jeg låner et billede eller to til det ?

    SvarSlet
  2. Hej Line

    Det kan du tro, at du må - meget gerne:-)
    Ja, bogen jeg har er fra 0-4 år - jeg ved, at den er blevet genoptrykt og bl.a kan købes i Stof og Stil. Sjovt, som moden går i cirkler:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Så fin hun er din lille kat :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Tak for tippet. Uha... det tyder jo på at der skal foretages en vigtig invistering :-)

    SvarSlet